Posts: 86
Threads: 23
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2014
Reputation:
0
Заинатил съм се да разбера причината баз да разглобавам много и преди да почна да сменям поголовно разни неща.Тормозих Килара по телефона и се опитах да изпълня съветите му....
В неделя ходих до София,беше горещо,първия половин
час нямаше проблем или поне не го усещах,после започна да потъва педала.Паркирах,четирите джанти нагрети порядъчно,вадя гаечно ключе 12 и отвивам тръбичките около АБСа - изтичат по няколко капки течност,няма видимо налягане.
След 2 часа си тръгвам обратно и за проба махам куплунга на АБСа ,в резултат на което оставам почти баз спирачки,по точно като без серво.Слагам куплунга обратно и карам около 40 км като се мъча да не ползвам спирачки - колелетата бяха съвсем леко топли.
Вчера ходих до Костинброд - 10 км в едната посока -времето беше студено,колелетата също.
Най странното нещо за мен е това,че педала потъва,но не точно както при въздух в системата,а просто се увеличава мъртвия ход.Също и това че греят всички колелета еднакво,а нали помпата е двукръгова!Освен това преди 1000 км съм сменил накладки и маркучи на предните колела.
Нова помпа струва 84 лв - мога да си я сменя,не са много пари за такава кола,но ми се иска да намеря обяснение!
Или някой да ми го даде наготово!
Защо да е просто,като може да е сложно!