Не съм се интересувал много, но при мен май е вграден в радиатора.
Не съм се интересувал много, но при мен май е вграден в радиатора.
Не съм се интересувал много, но при мен май е вграден в радиатора.
ex XC90
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
розово масло в системата за охлаждане
|
06-30-2019, 06:58 PM
(06-25-2019, 01:16 PM)NuclearWinter Wrote: Този топлообменник е главният виновник за наличие на двигателно или хидравлично масло в антифриза. Това ми прилича на топлообменник за двигателното масло, не АСК. Този за маслото на кутията е вграден в радиатора.
07-02-2019, 08:36 AM
(06-30-2019, 06:58 PM)iago Wrote:На някои има и такъв допълнителен топлообменик за АСК,закрепен на самата кутия.(06-25-2019, 01:16 PM)NuclearWinter Wrote: Този топлообменник е главният виновник за наличие на двигателно или хидравлично масло в антифриза.
07-04-2019, 05:05 PM
В крайна сметка се оказа, че евтиният топлообменник не съвпада и сега чакам ориджинал за 700+ лева, като за страх си поръчах и двата О-пръстена.
Т.е. Ако имате пробив в топлообменника двигателно масло-антифриз не си поръчвайте топлообменник масало АСК-антифриз, щото не пасва. На топлообменник АСК единият щуцер стърчи с над 15 mm над общият профил и опира на болт от подвижната част от окачването. Т.е. рискувате при голяма дупка, респективно голям ход на подвижните елементи на окачването, този болт да ИЗКЪРТИ топлообменника от картера или ПРОБИЕ единият щуцер на охлаждащата течност. В един миг рискувате да останете или бе двигателно масло, или без охлаждаща течност. Добрата новина е, че ако имате пробив в топлообменника на маслото на АСК и охлаждащата течност - имате алтернатива за 180-200 лева |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |