02-02-2009, 11:52 PM
Здравейте,
Предлагам чиптунинг за всички видове автомобили. ОБД тунинг, BDM тунинг, както и класическа смяна на чипа. От години водя собствена фирма за чиптунинг в Берлин ( Германия) http://www.powerchip-germany.de
Наши продукти могат да се закупят както директно от нас така и от наши представители в България
правя обобщение на това какво и как трябва да се поръча чип при мен както и какви са цените. Моля прочетете това преди да ме питате на лични или на мейл.
1. Какво е чиптунинг?
При всеки автомобил снабден със система за електронно управление на двигателят съществува устройство (най-често обозначавано като “компютър”), което управлява всички процеси осъществяващи се по време на работа на мотора. Компютърът отчита данни на редица сензори, като: обороти, сигнал от ламбда сондата, количество въздух подавано към двигателя(чрез дебитомер), моментно положение на разпределителния вал, налягане на турбо-компресора (при наличен такъв) температури и други. Съществуват различни наименования на това устройство: Електронен блок на управление, Motorsteuergerat , ECU, Centralina, компютър... и т.н. За да изпълнява компютърът работата си както трябва и да управлява двигателят по оптимален начин той (компютърът) се нуждае от точно oпределен алгоритъм на работа или с други думи нуждае се от Логика по която да си върши работата. Алгоритъма на работа всъщност е една програма, която можем грубо казано да оприличим на BIOS-програмата при персоналните компютри. Във всяко от тези устройства (ECU) се намира чип на който е записана съответната управляваща програма. Класическият чиптунинг представлява подмяна на този чип с друг чип, който носи друга ''оптимизирана / променена'' програма. Реда на работа на ECU-то накратко е следния: 1. Запалваш колата и двигателя започва да работи, първоначално по специална програма, по която се стартира мотора. Двигателя се командва от ECU-то в което има чип с памет (нещо като схема по която работи двигателя). 2. Различни сензори подават сигнали на ECU-то за състоянието на двигателя. 3. Въз основа на подадените сигнали, ECU-то реагира контролирайки двигателя по друг начин като с това се осигурява максимално ефективна работа на двигателя. Начина по който реагира ECU-то на променящите се условия се определя от софтуера записан на чипа, който се намира в ECU-то (този чип се сменя при тунинг). Да вземем за пример Ламбда сондата. Това е сензор който отчита състоянието на изгорелите газове. В тях винаги има малко количество неотработени газове(наличие в тях на неизгоряло гориво), което количество се отчита от ламбда сондата. Ако има прекалено много неизгорели газове ECU-то променя сигналите си така, че в двигателя започва да се впръсква по малко гориво което от своя страна изгаря по-пълноценно (така се понижава разхода и се подобрява екологичността на мотора) и обратно при други стойности на ламбда коефициента може да се подава повече гориво. В чипа има определени таблици по които се смята при кои стойности на ламбдасондата колко гориво да се впръска. Ако се промени софтуера (таблиците) може да се постигне по-голяма мощност като се впръсква повече гориво (но не прекалено, защото идва момент в който не стига въздух за пълноценно горене), тоест при същите сигнали на сензорите ECU-то реагира по друг оптимизиран начин.
2.Какви видове чиптунинг има?
Съществуват различни начини на чиптунинг:
1. Смяна на EPROM чип (класическият начин подходящ за повечето коли прозиведени преди 2000та година).
2. ОБД-тунинг OBD-Tuning (подходящ за по-новите модели коли, при които вместо да се сменя чипът, просто програмата която е записана в ECU-то се заменя с друга - оптимирана. Заменя се само програмата, а чипа си остава същия.
3. BDM - тунинг. Използва се при повечето компютри на моделите след 2003та година ( EDC16, ME9, SID803 и т.н.) При тези компютри управляващата програма се заменя с нова но не чрез смяна на чипа или през диагностичната букса а чрез тканареченият BDM-Interface.Това е устройство което прави контакт директно с платката на компютъра и чрез този контакт се заменя софтуера. Водещи производители на БДМ са немската EVC-elektronik (с която ние работим) , както и CMD и Dimsport. Съществуват и ефтини "китайчета" на пазара но с повечето от тях се съсипва компютърат на колата а и почти винаги с тях запояват по платката на самия компюър .
Техниката с която работим (на EVC ) е най доброто на пазара и представя максимална сигурност за електрониката на колата ( без запояване, пмекерий и неизвестн произход)
БМВ автомобили с електроника от типа EDC16 може да се чипва САМО чрез БДМ метода. Става дума за повечето модели след 2003та година.
4. Resistortuning – най-често е вреден за двигателя. Нарича се още POWERBOX. При този тип тунинг се поставя аналогов преубразувател или определена комбинация от съпротивления. Възможни са две схеми на свързване:
4.1. Това устройство се поставя между двигателя и определени сензори, при което ECU-то получава ФАЛШИВИ данни и командва двигателя по друг начин.
4.2. Устройството се поставя между компютъра и двигателя при което подадените от компютъра сигнали и команди биват преобразувани и двигателя получава ФАЛШИВИ команди, което от своя страна води до определено, но не винаги контролируемо повишаване на мощтността.
Смяната на управляващата програма е много по-добър вариянт, защото сменяш цялата логика на ECU-то. Така е по-ефективен двигателя, защото всичко работи по определени закономерности(таблици). Разликата между нов софтуер и един Powerbox е огромна и по правило почти всички Powerboxове са дооста вредни за мотора.
3.При кои автомобили е възможен чиптунинг?
Чиптунинг е възможен при всички автомобили при които двигателят се управлява електронно:
Дизелови автомобили с електронна горивна помпа.Повечето са произведени след 1992ра година и почти всички са с директно впъскване на горивото ,тоест не са предкамерни мотори.(при различните марки автомобили са с ралични означения TDI, DCI , JTD, CDI, DTI)
Бензинови автомобили които също разполагат с компютър главно от 1990та година насам. Това са ПОЧТИ всички инжекционни мотори и моноинжекциони. Изключваме някои мотори при които инжекционната система изцяло механична и при които също момента на запалване на искрата не с еопределя от компютър.
Чиптунинг е НЕвъзможен при всички автомобили при които двигателят НЕ се управлява електронно:
Дизелови автомобили с механична горивна помпа.Повечето са произведени преди 1992ра година и почти всички са предкамерни мотори.(при всички дизелови мотори с означения GTD TD D и т.н. на VW)
Бензинови автомобили които без компютър главнопреди 1990та година насам. Това са всички мотори с карбуратор както и механични инжекций.
4.Какъв ефект да очаквам при моята кола?
Ефекта при атмосферни мотори (тоест двигатели без турбо) е около 7-12% от серийната мощност на автомобила. С други думи ако колата ви е с мощност 100 кнски сили а повишението е 9% то мощността след чипване е 109 конски сили. Грешно е да се мисли че при всеки мотор са възможни 12% повишение. Възможностите на чиптунинга зависят от самият мотор който искаме да тунинговаме. Ако още от завода двигателят излиза с много конструктивни резерви (един вид скопен още в завода) то тогава мощността може да се увеличи доста. Обратното важи за мотори при които почти нищо не може да се направи (защото заводски нямат запас от мощност който чипа да "отключи") и тогава повишението едва се усеща или изобщо не се усеща. :
Ефектът при мотори с принудително пълнене е много по-голям в сравнение с атмосферен мотор. Двигател с принудително пълнене се нарича мотор с турбокомпресор или механичен компресор (така наречените суперчарджъри). При турбомотори ефектът е 15-35% от серийната мощност на колата. Колко точно е максимално допустимото повишение си зависи от самият мотор. Като пример може да се даде един дизелов мотор на VW ....да речем най-разпространеният 1,9 ТДИ 90 конски сили. С чип той може да стане 120 конски сили което си е около 33% повишение. При турбо бензинови мотори нещата са подоби дори при тях са възможни повишения над 35%
5.Какви са рисковете за автомобилът ми?
Рисковете са , претоварен съединител , счупена турбина , прегряване на мотора , счупени бутала.
За рисковете при некачествен чиптунинг ще обясна по надолу.
Въз основа на дългогодишният ни опит в сверата на чиптунинга (от 1998ма насам) Powerchip-germany гарантира че няма да има повреди причинени от наш чип (можете да поразгледаде мненията на доволни колеги които са писали в различни автофоруми за мен)
6.Как да закупя чип?
Има три начина за закопуване на тунинг чип или тунинг софтуер от нас.
6.1 Директна поръчка на чипа. Получавате го диретно от германия за около седмица. Става по повечето автомобили при които се изисква задължителна смяна на чипа.
6.2 Закопуване само на софтуер. В този случай се заккопува само тунингфайл който вие сами монтирате на колата си (записвате чипа или чрез ОБД ако е възможно) Тази система най-често се използва с наши партниори в БГ. При жаление за партньорство в сферата за чиптунинга моля да с есвържете с мен за да се доуточнят условия отстъпки и т.н.
6.3 Закопуване на чип както и неговият монтаж (с предварителна диагнстика) при наш партьор. В този случай отивате при един от многобройните ни партньори в България и цялата процедура на поръчване диагностика монтаж и настройки се извършва от него. (естествено цената е малко по висока)
7.Какво да направя преди да поръчам чип Директно от Германия?
За да поръчате чип са ми нужни определени номера на електрониката.
Значи нужни са ми номера на компютъра по BOSCH и номера на оригиналните чипове.
8.Кои номера трябва да запиша?
Всеки компютър има собствен номер. При БОШ уредите номера започва със 0261... или 0281....
А при сименс със 5WP4.... При DELCO номера най често се състои от букви и т.н. Всеки производител на компове си има начин на обозначения
Другото, което трябва да се знае е, че самите чипове (оригиналните) си имат номер. На често при БОШ-комповете върху всеки чип има лепенка с номер. Това е Софтуерният номер или с други думи номера ни показва какъв файл е качен върху чипа.
За това когато иска някой да пита за чип първо трябва да знае кой е номера на компа му и кой е номера на оригиналния чип. При ТДИ моторите на ВАГ и ТДС на БМВ между 92ра и 2000 са най често 2 чипа. Ако някой ви предлага чип, без да ви пита дори какъв ви е номера на колата - то значи, че няма представа какво предлага!
9.Къде е моето ECU (компютър)?
При различните автомобили е на различно място. Ето няколко примера
Това е за повечето ГОЛФ БОРА и ВЕНТО
БМВ Е32 Е34
БМВ Е36
Опел Калибра Астра Вектра Корса
10.Как да поръчам?
Въпросните номера на компютъра и оригиналния чип ми пращате на лични или на емайл <!-- e --><a href="mailto:mzetz@mail.bg">mzetz@mail.bg</a><!-- e --> добре е и направо снимки да пращате. Към номерата да има и точен пощенски адрес с пощенски код 3 имена и телефона за връзка
В случай че се нуждаете само от файл за ОБДтунинг примерно е нужно д ами изпратите на имейла оригиналният файл на автомобила който искате да чипнете, след което аз отново през интернет връщам тунингфайл направен въз основа на оригинала.
11.Как ще получа тунингчипа?
Чипа го пращам по пощата на посочения от вас адрес. За около седмица пристига в България. Получавате известие от пощата че трябва да отидете до пощата да си вземете пратката. НИЩО не се плаща в пощата.
11. ОБД- Тунинг и BDM тунинг
Ако колата ви може да се чипне през диагностичната букса (OBD) може да се свържете с мен и да ви пратя при мой партниори в зависимост откой град сте. Самият тунингсофтуер ще е мое дело.
Системата- отива се на място, прави се диагностика на колата, прочита се оригиналния софтуер, получавам го по интернет , обработвам го и го връщам обратно по интернет след което този файл се зарежда в автомобила прави се диагностика и тестове. Накрая се плаща на ръка.
Важно: BDM-тунинг за момента е възможно да се направи само при наш партньор в София.
12.В кои градове мога да се сдобия с продукти на Powerchip-Germany ?
Наши представители можете да намерите в следните градове.:
за България:
София
Пазарджик
Русе
Варна
Стара Загора
Бургас
Ямбол
Елхово
Раднево
Хасково
Харманли
Шумен
Кюстендил
Банско
Чужбина:
Берлин (седалището на фирмата)
Париж
13. Монтаж
В случай че сте поръчали чипа директно от нас и сте го получили по пощата, монтажа си извършвате сами. От нас ще получите подробна информация как може да стане това. Ако се наложи презапояване и не сте в състояние да го направите ви насочваме към сервиз за електроника кдето может да го направите. За София например цената за презапояванеот професионалист е 30 лева (само за наши чипове и при посочен от нас сервиз за електроника)
Разбира се един чип може да се презапои и в почти всеки GSM сервиз.
14.Как и кога трябва да платя?
В случаите на директно поръчка на чип или файл плащането става по банков път. Може да се палти преди или СЛЕД получаването на чипа (тоест може първо да си монтирате чипа а после да го платите)
Плащането се извършва по банков път като се превеждат парите на българска банкова сметка
посочена от мен при кореспонденцията ми с клиента.
Ако чиптунинга се извършва от наш партньор се плаща на място след тестоветена чипа.
15.Колко струва един тунингчип?
15.1 При директна поръчка от германия.
Атмосферен мотор (мотор без турбо) = 100 лева
Турбомотор = 200 лева
Файл за ОБДтунинг - 200 лева
В цената е включена и доставката.
15.2 Монтаж при наш партньор.
атмосферен мотор - 200 лева
Турбомотор - 300 лева
ОБД тунинг = 300 лева
BDM - Тунинг ( само в София) - от 700 до 1000 лева.
КОНТАКТ
Богомил Богомилов
тел. 0049 30 51067357 (домашен)
тел. 0049 177 4067124 (мобилен)
мейл <!-- e --><a href="mailto:mzetz@mail.bg">mzetz@mail.bg</a><!-- e -->
Skype : Emigranta_de
http://www.powerchip-germany.de
http://www.diesel-club.com/forum/index.php
можете и тук на лични да ми пишете
Поздрави
ВНИМАНИЕ : 10% Отстъпка за всички членове на VOLVO CLUB
Предлагам чиптунинг за всички видове автомобили. ОБД тунинг, BDM тунинг, както и класическа смяна на чипа. От години водя собствена фирма за чиптунинг в Берлин ( Германия) http://www.powerchip-germany.de
Наши продукти могат да се закупят както директно от нас така и от наши представители в България
правя обобщение на това какво и как трябва да се поръча чип при мен както и какви са цените. Моля прочетете това преди да ме питате на лични или на мейл.
1. Какво е чиптунинг?
При всеки автомобил снабден със система за електронно управление на двигателят съществува устройство (най-често обозначавано като “компютър”), което управлява всички процеси осъществяващи се по време на работа на мотора. Компютърът отчита данни на редица сензори, като: обороти, сигнал от ламбда сондата, количество въздух подавано към двигателя(чрез дебитомер), моментно положение на разпределителния вал, налягане на турбо-компресора (при наличен такъв) температури и други. Съществуват различни наименования на това устройство: Електронен блок на управление, Motorsteuergerat , ECU, Centralina, компютър... и т.н. За да изпълнява компютърът работата си както трябва и да управлява двигателят по оптимален начин той (компютърът) се нуждае от точно oпределен алгоритъм на работа или с други думи нуждае се от Логика по която да си върши работата. Алгоритъма на работа всъщност е една програма, която можем грубо казано да оприличим на BIOS-програмата при персоналните компютри. Във всяко от тези устройства (ECU) се намира чип на който е записана съответната управляваща програма. Класическият чиптунинг представлява подмяна на този чип с друг чип, който носи друга ''оптимизирана / променена'' програма. Реда на работа на ECU-то накратко е следния: 1. Запалваш колата и двигателя започва да работи, първоначално по специална програма, по която се стартира мотора. Двигателя се командва от ECU-то в което има чип с памет (нещо като схема по която работи двигателя). 2. Различни сензори подават сигнали на ECU-то за състоянието на двигателя. 3. Въз основа на подадените сигнали, ECU-то реагира контролирайки двигателя по друг начин като с това се осигурява максимално ефективна работа на двигателя. Начина по който реагира ECU-то на променящите се условия се определя от софтуера записан на чипа, който се намира в ECU-то (този чип се сменя при тунинг). Да вземем за пример Ламбда сондата. Това е сензор който отчита състоянието на изгорелите газове. В тях винаги има малко количество неотработени газове(наличие в тях на неизгоряло гориво), което количество се отчита от ламбда сондата. Ако има прекалено много неизгорели газове ECU-то променя сигналите си така, че в двигателя започва да се впръсква по малко гориво което от своя страна изгаря по-пълноценно (така се понижава разхода и се подобрява екологичността на мотора) и обратно при други стойности на ламбда коефициента може да се подава повече гориво. В чипа има определени таблици по които се смята при кои стойности на ламбдасондата колко гориво да се впръска. Ако се промени софтуера (таблиците) може да се постигне по-голяма мощност като се впръсква повече гориво (но не прекалено, защото идва момент в който не стига въздух за пълноценно горене), тоест при същите сигнали на сензорите ECU-то реагира по друг оптимизиран начин.
2.Какви видове чиптунинг има?
Съществуват различни начини на чиптунинг:
1. Смяна на EPROM чип (класическият начин подходящ за повечето коли прозиведени преди 2000та година).
2. ОБД-тунинг OBD-Tuning (подходящ за по-новите модели коли, при които вместо да се сменя чипът, просто програмата която е записана в ECU-то се заменя с друга - оптимирана. Заменя се само програмата, а чипа си остава същия.
3. BDM - тунинг. Използва се при повечето компютри на моделите след 2003та година ( EDC16, ME9, SID803 и т.н.) При тези компютри управляващата програма се заменя с нова но не чрез смяна на чипа или през диагностичната букса а чрез тканареченият BDM-Interface.Това е устройство което прави контакт директно с платката на компютъра и чрез този контакт се заменя софтуера. Водещи производители на БДМ са немската EVC-elektronik (с която ние работим) , както и CMD и Dimsport. Съществуват и ефтини "китайчета" на пазара но с повечето от тях се съсипва компютърат на колата а и почти винаги с тях запояват по платката на самия компюър .
Техниката с която работим (на EVC ) е най доброто на пазара и представя максимална сигурност за електрониката на колата ( без запояване, пмекерий и неизвестн произход)
БМВ автомобили с електроника от типа EDC16 може да се чипва САМО чрез БДМ метода. Става дума за повечето модели след 2003та година.
4. Resistortuning – най-често е вреден за двигателя. Нарича се още POWERBOX. При този тип тунинг се поставя аналогов преубразувател или определена комбинация от съпротивления. Възможни са две схеми на свързване:
4.1. Това устройство се поставя между двигателя и определени сензори, при което ECU-то получава ФАЛШИВИ данни и командва двигателя по друг начин.
4.2. Устройството се поставя между компютъра и двигателя при което подадените от компютъра сигнали и команди биват преобразувани и двигателя получава ФАЛШИВИ команди, което от своя страна води до определено, но не винаги контролируемо повишаване на мощтността.
Смяната на управляващата програма е много по-добър вариянт, защото сменяш цялата логика на ECU-то. Така е по-ефективен двигателя, защото всичко работи по определени закономерности(таблици). Разликата между нов софтуер и един Powerbox е огромна и по правило почти всички Powerboxове са дооста вредни за мотора.
3.При кои автомобили е възможен чиптунинг?
Чиптунинг е възможен при всички автомобили при които двигателят се управлява електронно:
Дизелови автомобили с електронна горивна помпа.Повечето са произведени след 1992ра година и почти всички са с директно впъскване на горивото ,тоест не са предкамерни мотори.(при различните марки автомобили са с ралични означения TDI, DCI , JTD, CDI, DTI)
Бензинови автомобили които също разполагат с компютър главно от 1990та година насам. Това са ПОЧТИ всички инжекционни мотори и моноинжекциони. Изключваме някои мотори при които инжекционната система изцяло механична и при които също момента на запалване на искрата не с еопределя от компютър.
Чиптунинг е НЕвъзможен при всички автомобили при които двигателят НЕ се управлява електронно:
Дизелови автомобили с механична горивна помпа.Повечето са произведени преди 1992ра година и почти всички са предкамерни мотори.(при всички дизелови мотори с означения GTD TD D и т.н. на VW)
Бензинови автомобили които без компютър главнопреди 1990та година насам. Това са всички мотори с карбуратор както и механични инжекций.
4.Какъв ефект да очаквам при моята кола?
Ефекта при атмосферни мотори (тоест двигатели без турбо) е около 7-12% от серийната мощност на автомобила. С други думи ако колата ви е с мощност 100 кнски сили а повишението е 9% то мощността след чипване е 109 конски сили. Грешно е да се мисли че при всеки мотор са възможни 12% повишение. Възможностите на чиптунинга зависят от самият мотор който искаме да тунинговаме. Ако още от завода двигателят излиза с много конструктивни резерви (един вид скопен още в завода) то тогава мощността може да се увеличи доста. Обратното важи за мотори при които почти нищо не може да се направи (защото заводски нямат запас от мощност който чипа да "отключи") и тогава повишението едва се усеща или изобщо не се усеща. :
Ефектът при мотори с принудително пълнене е много по-голям в сравнение с атмосферен мотор. Двигател с принудително пълнене се нарича мотор с турбокомпресор или механичен компресор (така наречените суперчарджъри). При турбомотори ефектът е 15-35% от серийната мощност на колата. Колко точно е максимално допустимото повишение си зависи от самият мотор. Като пример може да се даде един дизелов мотор на VW ....да речем най-разпространеният 1,9 ТДИ 90 конски сили. С чип той може да стане 120 конски сили което си е около 33% повишение. При турбо бензинови мотори нещата са подоби дори при тях са възможни повишения над 35%
5.Какви са рисковете за автомобилът ми?
Рисковете са , претоварен съединител , счупена турбина , прегряване на мотора , счупени бутала.
За рисковете при некачествен чиптунинг ще обясна по надолу.
Въз основа на дългогодишният ни опит в сверата на чиптунинга (от 1998ма насам) Powerchip-germany гарантира че няма да има повреди причинени от наш чип (можете да поразгледаде мненията на доволни колеги които са писали в различни автофоруми за мен)
6.Как да закупя чип?
Има три начина за закопуване на тунинг чип или тунинг софтуер от нас.
6.1 Директна поръчка на чипа. Получавате го диретно от германия за около седмица. Става по повечето автомобили при които се изисква задължителна смяна на чипа.
6.2 Закопуване само на софтуер. В този случай се заккопува само тунингфайл който вие сами монтирате на колата си (записвате чипа или чрез ОБД ако е възможно) Тази система най-често се използва с наши партниори в БГ. При жаление за партньорство в сферата за чиптунинга моля да с есвържете с мен за да се доуточнят условия отстъпки и т.н.
6.3 Закопуване на чип както и неговият монтаж (с предварителна диагнстика) при наш партьор. В този случай отивате при един от многобройните ни партньори в България и цялата процедура на поръчване диагностика монтаж и настройки се извършва от него. (естествено цената е малко по висока)
7.Какво да направя преди да поръчам чип Директно от Германия?
За да поръчате чип са ми нужни определени номера на електрониката.
Значи нужни са ми номера на компютъра по BOSCH и номера на оригиналните чипове.
8.Кои номера трябва да запиша?
Всеки компютър има собствен номер. При БОШ уредите номера започва със 0261... или 0281....
А при сименс със 5WP4.... При DELCO номера най често се състои от букви и т.н. Всеки производител на компове си има начин на обозначения
Другото, което трябва да се знае е, че самите чипове (оригиналните) си имат номер. На често при БОШ-комповете върху всеки чип има лепенка с номер. Това е Софтуерният номер или с други думи номера ни показва какъв файл е качен върху чипа.
За това когато иска някой да пита за чип първо трябва да знае кой е номера на компа му и кой е номера на оригиналния чип. При ТДИ моторите на ВАГ и ТДС на БМВ между 92ра и 2000 са най често 2 чипа. Ако някой ви предлага чип, без да ви пита дори какъв ви е номера на колата - то значи, че няма представа какво предлага!
9.Къде е моето ECU (компютър)?
При различните автомобили е на различно място. Ето няколко примера
Това е за повечето ГОЛФ БОРА и ВЕНТО
БМВ Е32 Е34
БМВ Е36
Опел Калибра Астра Вектра Корса
10.Как да поръчам?
Въпросните номера на компютъра и оригиналния чип ми пращате на лични или на емайл <!-- e --><a href="mailto:mzetz@mail.bg">mzetz@mail.bg</a><!-- e --> добре е и направо снимки да пращате. Към номерата да има и точен пощенски адрес с пощенски код 3 имена и телефона за връзка
В случай че се нуждаете само от файл за ОБДтунинг примерно е нужно д ами изпратите на имейла оригиналният файл на автомобила който искате да чипнете, след което аз отново през интернет връщам тунингфайл направен въз основа на оригинала.
11.Как ще получа тунингчипа?
Чипа го пращам по пощата на посочения от вас адрес. За около седмица пристига в България. Получавате известие от пощата че трябва да отидете до пощата да си вземете пратката. НИЩО не се плаща в пощата.
11. ОБД- Тунинг и BDM тунинг
Ако колата ви може да се чипне през диагностичната букса (OBD) може да се свържете с мен и да ви пратя при мой партниори в зависимост откой град сте. Самият тунингсофтуер ще е мое дело.
Системата- отива се на място, прави се диагностика на колата, прочита се оригиналния софтуер, получавам го по интернет , обработвам го и го връщам обратно по интернет след което този файл се зарежда в автомобила прави се диагностика и тестове. Накрая се плаща на ръка.
Важно: BDM-тунинг за момента е възможно да се направи само при наш партньор в София.
12.В кои градове мога да се сдобия с продукти на Powerchip-Germany ?
Наши представители можете да намерите в следните градове.:
за България:
София
Пазарджик
Русе
Варна
Стара Загора
Бургас
Ямбол
Елхово
Раднево
Хасково
Харманли
Шумен
Кюстендил
Банско
Чужбина:
Берлин (седалището на фирмата)
Париж
13. Монтаж
В случай че сте поръчали чипа директно от нас и сте го получили по пощата, монтажа си извършвате сами. От нас ще получите подробна информация как може да стане това. Ако се наложи презапояване и не сте в състояние да го направите ви насочваме към сервиз за електроника кдето может да го направите. За София например цената за презапояванеот професионалист е 30 лева (само за наши чипове и при посочен от нас сервиз за електроника)
Разбира се един чип може да се презапои и в почти всеки GSM сервиз.
14.Как и кога трябва да платя?
В случаите на директно поръчка на чип или файл плащането става по банков път. Може да се палти преди или СЛЕД получаването на чипа (тоест може първо да си монтирате чипа а после да го платите)
Плащането се извършва по банков път като се превеждат парите на българска банкова сметка
посочена от мен при кореспонденцията ми с клиента.
Ако чиптунинга се извършва от наш партньор се плаща на място след тестоветена чипа.
15.Колко струва един тунингчип?
15.1 При директна поръчка от германия.
Атмосферен мотор (мотор без турбо) = 100 лева
Турбомотор = 200 лева
Файл за ОБДтунинг - 200 лева
В цената е включена и доставката.
15.2 Монтаж при наш партньор.
атмосферен мотор - 200 лева
Турбомотор - 300 лева
ОБД тунинг = 300 лева
BDM - Тунинг ( само в София) - от 700 до 1000 лева.
КОНТАКТ
Богомил Богомилов
тел. 0049 30 51067357 (домашен)
тел. 0049 177 4067124 (мобилен)
мейл <!-- e --><a href="mailto:mzetz@mail.bg">mzetz@mail.bg</a><!-- e -->
Skype : Emigranta_de
http://www.powerchip-germany.de
http://www.diesel-club.com/forum/index.php
можете и тук на лични да ми пишете
Поздрави
ВНИМАНИЕ : 10% Отстъпка за всички членове на VOLVO CLUB