The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 масло

Мисля си, че прекалено много се впрягате.
Периодично при спор за масла се появява една графика, на която са изобразени климатични условия и препоръчани за тях масла. Има я и в моята книжка и това не е случайно. На двигателите 2.4Д и Д5 дават масло 10w-40 при температури на експлоатация от -20 до +40. Мога да ви я снимам, но почти всички са я виждали. Хе-хе, при -20 само пия червено, не пътувам.
После започват обясненията, че от Волво препоръчвали Кастрол 0-30 или 5-30. В Швеция може да е най-подходящото, но там нямат +40 като в Хасково, Тополовград или Созопол. Моята книжка също е от Волво. Хората тук коментират, че Кастрола в България е турско проиводство и не си заслужава. Тогава?
Предстои ми първа смяна. Вече съм решил, ще взема Тотал 5-40. Петицата е излишна, но ще я купя заради пълната синтетика. Цената е добра, а предишната ми кола, В70 много хареса Тотала. Три смени без доливане.
Ако сбъркам, веднага ще си призная тук. Ако шумът е по-гаден или започне харчене на масло, което засега не се усеща, ще се отчета и ще мина на друго масло.
Без паника!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)