The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с филтър

#12
luzi72 Wrote:Здравейте. Днес се сблъсках със следният проблем- изписа ми :" soot filter full check manual " след което загуби мощност.Някой имал ли е същият проблем. Колата е XC90 D5 2007
Здравей колега,
За да стартира рециркулация на ход, има изискване да са налице (по спомен) - температура на двигателя - над 70 градуса, 2 500 оборота за повече от 10 секунди, работещ изрядно алтернатор, подгревни свещи и реле, изряден датчик за диференциално налягане, темпераурни датчици на входа и изхода на DPF-а, температурен датчик на охладителната система. Volvo преди няколко години пуснаха ъпдейт за рециркулацията и вероятно процеса е променен в някаква степен, въпреки това, технически автомобила трябва да е изправен за да стартира процеса. Не си спомням граничните стойности на диференциалното налягане, но ако минеш над определена граница, рециркулация не стартира на ход а само принудително. С Vida Dice може да се провери за проблеми се пусне принудителна рециркулация. Ако имаш някакви неизправности и не успееш да стартираш рециркулация, можеш с добавка да почистиш временно и караш около 600 - 1 000 км така. Ако продължиш да караш с това съобщение без да вземеш мерки, стигаш до стойности при които и принудителна рециркулация не стартира, а се спасяваш с механично почистване или нов DPF.

Tisho Wrote:
air-d Wrote:И оборотите с които се кара извънградско са от значение. Трябва да са по-високи. Тогава ДПФ се самопочиства, ако всичко е наред. За качественото гориво също съм съгласен. И ДПФ си има обаче някакъв експлоатационен живот, така че ако е свършил ще се наложи или да го замените с нов или да го премахнете. Поради високата цена на новия се практикува втората опция.


Мдам.
А аз все повече се убеждавам, че дизелова кола не е за градско каране. Особенно ако е палиш минаваш 3-4км и гасиш.
При мен на всяко излизане извън града(примерно 200-300км градско) регенерира DPF-а. Абе дизел...

Тишо, как разбираш, че рециркулира на ход, опитвал съм се да хвана по нещо, но до сега не съм успял?
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008

[Image: 686753.png]
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)