01-11-2013, 09:22 PM
electronics Wrote:Супер!!!Dodo 155 Wrote:Това с шайбите мисля да го направя, дори от 10-те лв. ще остане за бира
Интересуваме дали има за предната щанга тампони, защото с колегата Carburetor имаме една за рециклиране и мисля да експериментираме
За гресирането руснаците вече отдавна са намерили решение - гресьорки
А за греста - ползва се синтетична или по-точно силиконова. Оказва се, че голяма част от морската грес е на минерална основа с добавки, за да не се отмива и затова не е подходяща за дълъг период. Тъй като доста изчетох преди време за тази полиуретанова грес, се оказа, че е силиконова. С такава съм смазвал задните гумени тампони на 147-цата и спряха да скърцат въобще. Дори е хубаво, че не влияе на гумата, т.к. е на друга основа
Така че ако намерим решение за тампоните - рециклажът ще е около 100-150 лв., но става вечно.
Иначе има едни поляци, които продават гумени тампони, което пак е решение.
Това вече е сериозна приказка и ще се опитам да помогна, въпреки че от целия сайт лъха всеобщ консерватизъм, ентусиазмът ми е голям, идеята ми е да си преведа колата в много добро състояние, но като не налея в нея торба пари тъй като според мен се обезмисля закупуването на кола втора употреба. Повечето неща които съм направил по колата си ги правя с мерак и разум и го правя защото ми доставя удоволствие да виждам положителните резултати от труда си, опитвам се и да ги споделям с цел да бъда полезен на колегите от форума който ако нямат нищо против да бъдат полезни и на мен като обменят и своят опит и моля винаги съм отворен за съвети като се надявам на сериозно отношение, въпреки че съвсем не се приемам съвсем насериозно и нямам намерение да се изтъквам или да се доказвам на когото и да е било. Казвам това за да подчертая според мен основната идея на форума- обединени от една марка много фенове и надявам се и приятели
Сега на въпроса. Ще помоля въросните хора с полиуретана да ми направят тампони и да ми рециклират предната щанга въпреки, че все още не й е дошло времето, ще ги тествам как се държат, което е поне 1000км и ако всичко е нормално обещавам да пусна снимки на самите тампони и начина на монтажа , като в последствие се надявам да ги добавят и като предлаган артикул в сайта им, за да може повече хора да се възпозват от тях . Казвам помоля защото изработката на самите тампони се предшества от изработката на матрица за тях,което е доста трудоемко и ако ги изработват само за мен е кофти. Да поясня че максимата приятел в нужда се познава не ми е водеща. Освен това според ме проблем ще е и мотивацията им която предполагам ще е право пропорционална на старанието което ще вложат в изработката и монтажа. Все пак се надявам да нямам проблеми и че ако повече хора оценят това което евентуално може да им се предложи ще мотивира не само производство на по-прецизно изработени компоненти т.н. "къстъм мейд" за нашите автомобили , но също така ще увеличи и списъка на предлаганите видове не само нови но и рециклирани елементи от окачването на автомобилите с марка волво, който да можем да ползваме на прилични цени с 1 година гаранция. Поздрави!
Само да спомена, че дебелината на щангите при ХС70 и ХС90 най-вероятно се различава.
Утре ще измеря оборотната и моята, за да ти кажа, дали има разлика в годините, т.к. и двете коли са дизел, но преди и след ФЛ.
Ти виж твоята и говори с момчетата за полиуретана.
Аз ще взема поне 2 комплекта, така че може да се опита
Хубаво е да се провери дали С60/С80 не са със същите щанги, все пак са на една платформа.
Тогава определено ще има сериозен интерес!
Другите тампони, които биха се продавали са тези на носачите Там 100% са еднакви, поне доколкото съм виждал. Има доста такива коли в БГ, особено и тук, така че си струва да направят матрица за тях
BG VOLVO Member #00409