06-14-2013, 11:52 AM
на магистралата над 90кмч АСК минава в "лок" режим и работи като ръчна на 5-та ск. /примерно/... Единствено при кик-даун може да приплъзва /при 150кмч/...
Автоматикът се товари най-много на градско със светофари и ако теглиш тежко ремарке с ниска скорост по баир... За ХС70 максималното тегло на ремарке със спирачки е 1800кг /не 1000 - колата на жена ми е нисан ноте, на него дават ремарке до 1200кг /...
И аз отскоро съм с ХС70 Д5 и много ми харесва... Само скърцането и тропането вътре в салона малко ме дразни, но посвикнах вече... Човек като минава на по-евтина кола трябва да се примирява с някои недостатъци... Поне ходовата част и двигателя са поддържани добре...
Прави ми впечатление, че бордкомпютъра дава грешка от 2-2.5 литра на сто спрямо резултата от зареждане пълно-пълно и смятане с калкулатора... първото излизане извън града за 500км ми даде по БК 6.1/100, а реално зареждането даде 8,45/100...
При вас така ли е?
Автоматикът се товари най-много на градско със светофари и ако теглиш тежко ремарке с ниска скорост по баир... За ХС70 максималното тегло на ремарке със спирачки е 1800кг /не 1000 - колата на жена ми е нисан ноте, на него дават ремарке до 1200кг /...
И аз отскоро съм с ХС70 Д5 и много ми харесва... Само скърцането и тропането вътре в салона малко ме дразни, но посвикнах вече... Човек като минава на по-евтина кола трябва да се примирява с някои недостатъци... Поне ходовата част и двигателя са поддържани добре...
Прави ми впечатление, че бордкомпютъра дава грешка от 2-2.5 литра на сто спрямо резултата от зареждане пълно-пълно и смятане с калкулатора... първото излизане извън града за 500км ми даде по БК 6.1/100, а реално зареждането даде 8,45/100...
При вас така ли е?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.zanderbg.com">www.zanderbg.com</a><!-- w -->