07-11-2014, 03:57 PM
zorba Wrote:Щом е от МП внимавай дали има пълна сервизна история, че понякога предишният собственик след гаранцията не я е обслужвал там и тя не е пълна. Иначе не мисля че ще имаш някакви проблеми(дори и със скоростната кутия вече се обслужва май на 60К).Моторът е много близък до неговия D5, скоростите са 6 ст. Айзин и както си посочил - обслужва се на 60 000 км.
Но колегите с дизели да се изкажат.
Ходовата част е на Р2 платформа, но са усилени накрайници, шарнири ... единственият му кусур е, че е малко трмав с този мотор в ниските, но след ремап на ЕКУ-то се съживява
Халдексът е по-новият от преди 2005 год. и задният диф е по-здрав, но има единични оплаквания.
Обикновено главините са по-податливи на износване по нашите пътища, но след 150 000 км започват да се обаждат.
За задните възглавници (при нивомат) трябва да е ползвана като камион за плочки, за да се е издънила.
Хубаво е да се направи един пълен преглед в МП преди покупката - инвестицията си заслужава
п.с. при D5 се разтракват повдигачите от А5 маслото, но с подобен проблем може да се погребе колата, неприятно е само почукването на празен ход :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409