The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 не пали след ремап

#1
Колеги, да започна историята малко отдалеч.

Предполагаме, че джамбазите при вноса на колата са изнасилили DPF-a с флекс, взели са едни лесни 300 лв, а след това с хубав заваръчен шев са прикрили следите. По време на едногодишната експлоатация колата често влизаше в авариен режим, а на мен бавно ми побеляваха косите... При смяна на маслото се оказа, че моят механик е източил около 8 литра масло, а колата побира само 4,8 л. Веднага набедиха DPF-a, и след обстоен визуален оглед видяхме, че е изнасилен. Веднъж на път ми се наложи да обикалям сервизи заради EGR - при забодени кабели колата бе като мъртвец, при разкачени кабели на EGR-a - самолет.

Ето така взехме решение, че ще премахваме DPF и EGR софтуерно, т.е. ЕВРО стандартите да го д****.

Свалихме ЕКУ-то и го изпратихме в Пловдив за ремап. След няколко дена го върнаха. Монтирахме го, но колата просто не иска да запали. Разпознава ключа, стартера върти, но явно няма гориво и двигателя не пали. ЕКУ-то се чете за диагностика, наблюдават се живи данни, трият се някои от грешките, но на местна почва нямаме ВИЗА, а само Делфи. На таблото изписва на 'талянски две съобщения - едното във връзка с имобилайзера а другото е sistema motore rich assistenza.
След 2-3 дена борба съобщението за имобилайзера изчезна, но колата продължава да не пали.
Сега ЕКУ-то отново е в Пловдив, но аз вече започвам да се отчайвам...



Колата е шведска - Volvo, моделът немски - V50, двигателят френски HDi - 2.0D 136 к.с., произведена през 2005 г. в Дания.
ЕКУ-то е Сименс ФоМоКо, произведено във Франция.
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)