The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
940 2.3Турбо комби на метан

#1
Възможно е и преди да е имало дискусия на тема метан ( всъщност правилно е да се нарича ПРИРОДЕН ГАЗ или CNG ) но аз се регистрирах във форума днес и затова ползвам правото на новака да отворя интерсна тема . В момента имам два автомобила на метан- Нисан Патфайндър и от 1 седмица Волво 940 комби 2.3турбо. Започвам с това че Волвото върви прекрасно на метан. На бензин този двигател е наистина изключително пъргав и въпреки, че колата е огромна спокойно върви наред с беемветата по магистралата. На метан губи около 5% от пъргавината, но пък идва от Търново до София за 15 лева. Инсталацията ми струва 2500 лева със 100л бутилка. Само бутилката 1000 лева на старо. Празната бутилка тежи 87 кг. Много хора говорят за огромни тегла, но истината е че става дума за около 100 кг заедно с метана вътре. Поставиха ми газов инжекцион с компютър и прочие в сервиза Шопов- Севлиево - аз мисля че те са най-добри и имат опит с различни автомобили. Сега вече и с Волво турбо. Освен парите които се спестяват ( изплаща се за 12500 км ) автомобилът става екологично чист...?????? Мнения?
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)