02-01-2016, 12:13 PM
От сравнението личи че или не си запознат с йерархичната система от близкото минало, или не си внимавал, когато въпросните субекти са ти говорили, за да направиш обективно сравнението си.
Всяко познание е достойно за уважение, дори познанията на "JMI" относно комсомолската и партийна йерархичната структура, но днес точно 71 години от изпълнение на първите смъртните присъдите на най-достойните българи от Народния съд е светотатство.
Тази полемика не помага с нищо на колегата "tihorib".
Характерно за метаново-въздушната горивна смес е по-ниската скорост на горене в сравнение на бензиново-въздушната смес, вследствие на което за да работи двигателя добре се налага момента на запалване да се коригира с по-голямо предварение било то с аванспроцесори при по-старите уредби или директно от компа на метановия инжекцион при съвременните. При по-високи обороти въпреки по-голямото предварение продължава горенето и в изпускателния колектор, което натоварва топлинно клапаните. Характерно за турбодвигателите е по-високото термично натоварване вследствие на това, че количеството гориво и въздух са в повече, правопропорционално на налягането на турбокомпресора. За достоверността на данните на таблицата на Флашлюб не мога да гарантирам, просто съм го прочел и запомнил. И то това написано по-горе моят извод е че тази покупка е рискована - защото двигателя е работил в по-тежък термичен режим от колкото е проектиран. При проектиране на двигатели главен принцип е формообразуването и в по-малка степен на умора на материала. На якост и на обща устойчивост детайлите в повечето случаи са преоразмерени многократно, така че работата на метан може да не е дала отражение на ресурса на двигателя, но може и да го е намалила.
С описаното по-горе обосновавам първия си пост.
Всяко познание е достойно за уважение, дори познанията на "JMI" относно комсомолската и партийна йерархичната структура, но днес точно 71 години от изпълнение на първите смъртните присъдите на най-достойните българи от Народния съд е светотатство.
Тази полемика не помага с нищо на колегата "tihorib".
Характерно за метаново-въздушната горивна смес е по-ниската скорост на горене в сравнение на бензиново-въздушната смес, вследствие на което за да работи двигателя добре се налага момента на запалване да се коригира с по-голямо предварение било то с аванспроцесори при по-старите уредби или директно от компа на метановия инжекцион при съвременните. При по-високи обороти въпреки по-голямото предварение продължава горенето и в изпускателния колектор, което натоварва топлинно клапаните. Характерно за турбодвигателите е по-високото термично натоварване вследствие на това, че количеството гориво и въздух са в повече, правопропорционално на налягането на турбокомпресора. За достоверността на данните на таблицата на Флашлюб не мога да гарантирам, просто съм го прочел и запомнил. И то това написано по-горе моят извод е че тази покупка е рискована - защото двигателя е работил в по-тежък термичен режим от колкото е проектиран. При проектиране на двигатели главен принцип е формообразуването и в по-малка степен на умора на материала. На якост и на обща устойчивост детайлите в повечето случаи са преоразмерени многократно, така че работата на метан може да не е дала отражение на ресурса на двигателя, но може и да го е намалила.
С описаното по-горе обосновавам първия си пост.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp