The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Покупка на XC90

#11
От сравнението личи че или не си запознат с йерархичната система от близкото минало, или не си внимавал, когато въпросните субекти са ти говорили, за да направиш обективно сравнението си.






Всяко познание е достойно за уважение, дори познанията на "JMI" относно комсомолската и партийна йерархичната структура, но днес точно 71 години от изпълнение на първите смъртните присъдите на най-достойните българи от Народния съд е светотатство.
Тази полемика не помага с нищо на колегата "tihorib".
Характерно за метаново-въздушната горивна смес е по-ниската скорост на горене в сравнение на бензиново-въздушната смес, вследствие на което за да работи двигателя добре се налага момента на запалване да се коригира с по-голямо предварение било то с аванспроцесори при по-старите уредби или директно от компа на метановия инжекцион при съвременните. При по-високи обороти въпреки по-голямото предварение продължава горенето и в изпускателния колектор, което натоварва топлинно клапаните. Характерно за турбодвигателите е по-високото термично натоварване вследствие на това, че количеството гориво и въздух са в повече, правопропорционално на налягането на турбокомпресора. За достоверността на данните на таблицата на Флашлюб не мога да гарантирам, просто съм го прочел и запомнил. И то това написано по-горе моят извод е че тази покупка е рискована - защото двигателя е работил в по-тежък термичен режим от колкото е проектиран. При проектиране на двигатели главен принцип е формообразуването и в по-малка степен на умора на материала. На якост и на обща устойчивост детайлите в повечето случаи са преоразмерени многократно, така че работата на метан може да не е дала отражение на ресурса на двигателя, но може и да го е намалила.
С описаното по-горе обосновавам първия си пост.
VOLVO XC90 2.9T - 272 hp
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)