The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Сервизи, части.

#6
Ой, сопри са малко, тва да не е някоя капризна Алфа Big Grin
Кви диагностики кви 5лв? Щом работи не се пипа, ще ходиш на диагностика ако се омаже нещо. Купуваш свещи и кабели от Мото Пфое. Масла и филтри и маншона си ги сменил. Ангренажа е супер елементарен на тези мотори, или се сменя на лоста пред блока дето тупат килими да закачиш двигателя или се повдига отдолу с крика за да се разкачи тампона. За това второто обаче си трябва втори крик за да се свали дясното колело, не питайте от къде знам как се сещаш за това при разчекнат двигател :mrgreen: Трябва да си пълен профан да объркаш ангренажа и трябва бая въображение да се приложи. Ролки-мролки, ремъци и ала-бала каквото има в магазина и ти е на джоба, всичко е ментак така или иначе, 50 000 ще те изкарат, до тогава ще си я махнал. Спирачна течност смени задължително, две бутилки Приста Дот 4 и си в джаза барабар със съединителя, на хидравликата също и нея смени. Тея комбита ядат и накладки, че са бая тежички и хубаво спират като им скочиш отгоре, свят им се завива на дисковете и накладки. Слагай за 50лв комплекта предни-задни и си свиркай, то принципно спирачки не ти трябват много-много, ама ще се научиш, този модел възпитава финансово и газ-спирачка ще разбереш, че не е най-добрата идея :lol:

Слаби места: от време на време горят крушки на фарове и мигачи и трябва да се долива течност за чистачки. Не е капризна машина, дори е супер дуракоустойчива. Дори да светне като дискотека пак ще те прибере и няма да те остави на пътя. Като го настъпиш бая гори, като го караш икономично пак гори, като го караш нормално-ами гори си. Внимавай с тоя 1.8, не го сецай много, ускорявай по-плавно, че пие като Божидар Димитров и Доган взети заедно. Иска да си на педал, нещо като икономичност (ахахаха) може да гониш около 2500об/мин като го закрепиш на дълго, там влиза във въртящ момент, на 5-та може да ти разгъне 40-200км/ч, дали ще го караш на 5-та с 90 или 120 му е все тая, ще ти гори еднакво. Висш пилотаж е да го караш икономично в малки обороти, там вече трябва да чувстваш двигателя до безобразие.
Слагай му газ с малка бутилка в багажника в ляво и се вади зареждачката при резервоара, ще видиш къде й е оставено място, газифицира се безпроблемно и носи на всякакви тъпотии на газаджийска тема.
Гори си масло по подразбиране и конструкционно заложено от завода, бая си го гори, ама така си и трябва. Ако не ти гори масло имаш повод за притеснение.
Друго-друго...вози като каруца, ама това е като екстра-разбива камъни в бъбреците, празна ли е който е седнал отзад ще му посиниш гъза, за това не скачай в дупки.
V40 B4204S '97
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)