10-26-2016, 03:50 PM
Добре дошъл във форума колега!
Аз притежавам от вече повече от 2 години абсолютно същия екземпляр. Автомобилът е в по-компактния сегмент като габарити, но пък с мотора на по-големите. Естествено с малко доработки, за да влезе в по-малкия двигателен отсег. Конските сили са само с 5 по-малко (180 вместо 185) от стандартния двигател D5 за това поколение.
Наистина, колата е доста пъргава и притежава експлозивна мощ. Като самолет е! Аз изпитвам истинско удоволствие зад волана.
Колкото до автомата, трябва много добра диагностика при загрята кутия. Трябва да се усети дали превключва нормално предавките, без приритване. Въпреки успешна диагностика, не е гаранция че на по- късен етап няма да се случи нещо. Аз имах болежки, но ги отстраних сам. Във форума съм описал подробно процедурата.
Двигателят е доста здрав и устойчив. Възможните проблеми са общи като за всеки дизел или пък D5 от същата генерация. Много чест проблем са така наречените "вихрови клапи", или по точно едно лостче, което ги задвижва. Другото са дюзи, турбо, DPF, EGR. Интересното за D5 e че турбото е с водно охлаждане.
А обслужването е относително. Всичко зависи от използваните консумативи. Например за информация, при мен една смяна на двигателно масло е около 140-160 лв. Ако джантите са 17 цола като при мен, една гума е твърдо над 200 лв. Смяна на масло на скоростна кутия - с промивка над 300 лв., а без е около 100 лв. Прието е на 60 хил. км. да се извърши смяна. Ангренажен, пистов ремък и ролки не мога да споделя. При мен е било сменено всичко от оторизиран сервиз на Волво преди да закупя колата. Историята на автомобила от базата данни на Волво. За това обслужващите разходи варират.
Общо-взето обществена тайна е че колата на старо крие рискове! Една сериозна диагностика в Мото Пфое е задължителна според мен!
В заключение искам да кажа, че каквото и да ти говори някой, няма никакво значение. Решението си е твое. Сядаш зад волана и ако има "привличане" от първия контакт, подплатено с обоснована техническа информация за реално състояние на конкретния екземпляр, то следващата стъпка е КАТ за регистрация!
Успех!
Аз притежавам от вече повече от 2 години абсолютно същия екземпляр. Автомобилът е в по-компактния сегмент като габарити, но пък с мотора на по-големите. Естествено с малко доработки, за да влезе в по-малкия двигателен отсег. Конските сили са само с 5 по-малко (180 вместо 185) от стандартния двигател D5 за това поколение.
Наистина, колата е доста пъргава и притежава експлозивна мощ. Като самолет е! Аз изпитвам истинско удоволствие зад волана.
Колкото до автомата, трябва много добра диагностика при загрята кутия. Трябва да се усети дали превключва нормално предавките, без приритване. Въпреки успешна диагностика, не е гаранция че на по- късен етап няма да се случи нещо. Аз имах болежки, но ги отстраних сам. Във форума съм описал подробно процедурата.
Двигателят е доста здрав и устойчив. Възможните проблеми са общи като за всеки дизел или пък D5 от същата генерация. Много чест проблем са така наречените "вихрови клапи", или по точно едно лостче, което ги задвижва. Другото са дюзи, турбо, DPF, EGR. Интересното за D5 e че турбото е с водно охлаждане.
А обслужването е относително. Всичко зависи от използваните консумативи. Например за информация, при мен една смяна на двигателно масло е около 140-160 лв. Ако джантите са 17 цола като при мен, една гума е твърдо над 200 лв. Смяна на масло на скоростна кутия - с промивка над 300 лв., а без е около 100 лв. Прието е на 60 хил. км. да се извърши смяна. Ангренажен, пистов ремък и ролки не мога да споделя. При мен е било сменено всичко от оторизиран сервиз на Волво преди да закупя колата. Историята на автомобила от базата данни на Волво. За това обслужващите разходи варират.
Общо-взето обществена тайна е че колата на старо крие рискове! Една сериозна диагностика в Мото Пфое е задължителна според мен!
В заключение искам да кажа, че каквото и да ти говори някой, няма никакво значение. Решението си е твое. Сядаш зад волана и ако има "привличане" от първия контакт, подплатено с обоснована техническа информация за реално състояние на конкретния екземпляр, то следващата стъпка е КАТ за регистрация!
Успех!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009