11-06-2016, 12:25 PM
Здравейте! За добро или лошо най-добрият вариант е смяна на течната фаза с такава с изпарител. Ремонт на помпата се прави, но се налага сравнително често. " Митака Субару Сървиз" ги човъркат, но след около 30к фълтърът пак трябва да се чисти. Преди около година ремонтът на помпата беше 200 лв - смяна на 3 лагера, почистване на филтъра, наливане на 30-40 гр специално безцветно масло, устойчиво на газ. Смяната на о-пръстените е около 5 лв на бр. С фълтър преди помпата не става. Има нещо в газта, което образува ръжда в бутилката и задръства филтъра. Самостоятелен ремонт е възможен, но изсква над средностатистически умения.
"Нов внос" -> нови знания и умения