11-22-2016, 11:10 AM
Tisho Wrote:....
Като сложиш и торбата с чаркове за екология които като количество превишават необходимите части на мотора за да работи, гадната смрадлива нафта, по скъпите ремонти и обслужване не виждам какво му е по икономичното от бензинов мотор.
Купувай си едно Т5 и си го карай с кеф. :mrgreen:
Ами аз за 50 000 км. с моето V70 имам отчетени за 4 години - не по-малко от 8 бона за ремонти (извън обслужването)
Тоест или нафтата ми е идвала по 8,50 литъра или обратно разхода ми е бил като на Вейрон - 30 на сто
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now