09-04-2018, 02:23 PM
bbb12 Wrote:Колега, много благодаря за мнението. Принципно, това, че няма да ги има веднага не ме притеснява. Както казах колата ще я ползвам да си ходя до селската къща, до която се кара доста по черно. Принципно, ако не нося нещо тежко или обемисто, мога да спирам в началото на пътя и да ходя пеша. Мисля да имам и друга кола, която да ползвам за далечни пътувания и изобщо за всичко останало. Повече ме притеснява цената на частите и има ли някакви скъпи ремонти. Тази Лагуна, която карам в момента, ми гълта по 1 000 лева на година за ремонти, което за стара барака ми е много и не искам да давам такива пари. Освен това колата е дизел и на косъм висят ремонти от сорта на турбо, маховик, дюзи и т.н. Рейката й е рециклирана, но това не е решение, а нова е 1 500 лева.
Ако вложа в това Волво да речем около 2 000 лева за ремонт, без да броя нормалните обслужвания, дали ще са достатъчни на първо време да имам кола, на която да разчитам. Как стои и въпросът с майсторите, защото Лагуната, макар, че е 2001г., общо-взето в Шумен не намерих някой, който наистина да ги чува нещата.
Покажи екземпляра който те интересува и току виж се окаже че някой колега има информация за него.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)