09-16-2018, 02:10 PM
Като гледам реалната разлика в харченето е около 1.5л/100км - при T4 е около 8.2, а при D4 е около 6,7
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1642-XC40.html?power_e=190&powerunit=2">https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2</a><!-- m -->
При пробег от 30х на година и при цена 2.3 лева на литър това ти е разлика от 700 лева за горивото в полза на дизела, но пък при D4 ще имаш по-скъпо техническо обслужване и разходи за сипване на Adblue, така че нещата ще са на кантар с T4
Предвид истерията около дизела предполагам, че бензинова кола ще държи по-висока цена след 5 години, още повече щом Т4 е и с 5х лева по-малко определено бих взел него, т.к. дизела няма да ми спести нищо за 5 години и може има само ядове с "екологичните" му екстри :roll:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/1642-XC40.html?power_e=190&powerunit=2">https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2</a><!-- m -->
При пробег от 30х на година и при цена 2.3 лева на литър това ти е разлика от 700 лева за горивото в полза на дизела, но пък при D4 ще имаш по-скъпо техническо обслужване и разходи за сипване на Adblue, така че нещата ще са на кантар с T4
Предвид истерията около дизела предполагам, че бензинова кола ще държи по-висока цена след 5 години, още повече щом Т4 е и с 5х лева по-малко определено бих взел него, т.к. дизела няма да ми спести нищо за 5 години и може има само ядове с "екологичните" му екстри :roll: