09-28-2018, 04:45 PM
Ok.
Волво с адаптивни амортисьори не съм карал, но имах Астра J с Flex Ride активно окачване, Normal, Sport и Tour режими, ами честно казано не съм усещал кой знае каква разлика...
Само дето в режим Sport всичко на таблото светваше в червено и превключваше скоростите на по-викоки обороти, т.е. форсираше яко.
На Tour по магистрала не усещах осезаема разлика. В режим Normal, от Опел обещаваха автомобила да се "адаптирал" към начина на шофиране на водача и да подпомагал и улеснявал шофирането... И това не го усетих. Навъртях и 67 хил.км. така че мога да говоря с основание.
Дано при Волво е различно! И да е здраво. Но щато ги вземаме на няколко стотин хиляди километра.... Гаранция няма.
Щото на Опел само един амортисьор беше над 2000 лв. Колега смени заден по гаранция.
Волво с адаптивни амортисьори не съм карал, но имах Астра J с Flex Ride активно окачване, Normal, Sport и Tour режими, ами честно казано не съм усещал кой знае каква разлика...
Само дето в режим Sport всичко на таблото светваше в червено и превключваше скоростите на по-викоки обороти, т.е. форсираше яко.
На Tour по магистрала не усещах осезаема разлика. В режим Normal, от Опел обещаваха автомобила да се "адаптирал" към начина на шофиране на водача и да подпомагал и улеснявал шофирането... И това не го усетих. Навъртях и 67 хил.км. така че мога да говоря с основание.
Дано при Волво е различно! И да е здраво. Но щато ги вземаме на няколко стотин хиляди километра.... Гаранция няма.
Щото на Опел само един амортисьор беше над 2000 лв. Колега смени заден по гаранция.
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992