The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за XC70

#11
iago Wrote:Може ли да ми дадеш номера на този Дамян, на ЛС примерно, че и аз страдам от реглажисти. Една от култувите фрази които чух веднъж беше "отзад е крива леко, ама не е толко много и нема да я барам". Там повече няма и да се върна...

Темата за удара няма да я "подновявам". Всеки си решава как да си изхарчи парите. Важното е човек да е щастлив с избора си.

Тази платформа Р2 е адски чувствителна към сходимост, камбър и квото се сетиш. Дори съм правил тестове - преди и след реглаж (след изминати няма и 4 000 км) отивам на кръговото на 4-ти километър и въртя кръгчета и увеличавам скоростта. Преди реглажа задницата почва да се усеща нестабилна и "полита" при поне 20 км/ч по-ниска скорост, след реглаж върви като залепена за пътя, като по релси. Да не говорим за резки и внезапни смени на лентата по магистрала със 130-140 км/ч или при нещо като "лосов" тест, тогава дори и леко разрегулирано ХС-то се държи направо криминално. Вместо да започне да недозавива и да "бута" в завоя, му тръгва задницата. Все пак с това си вадя хляба - да тествам автомобили и мога да усетя и най-малките нюанси.

Неясно защо във Фото Мое (и не само там, за 13 години и две ХС90 съм се напатил) никога не са успявали да ги регулират коректно (все пак и двете ХС90 са купени оттам нови и са обслужвани гаранционно там, първото 2 години, второто 5 години). Актуалното веднъж дори ми го предадоха със стоящ накриво волан при изправени предни колела. Иначе си държеше посоката стабилно, но пак залиташе в завоите. А пък предишното веднъж толкова го бяха затворили отпред, че изяде неравномерно чисто нови Континентали от външната страна за няма и 5 000 км. Всъщност това е единственото нещо, в което Фото Мое са се проваляли, може би стендът им е калпав или монтьора не е в час. Докато Дамян е бог, след всеки реглаж колата е неузнаваема. Добре е да се прави и при смяна на летни и зимни гуми, защото пак има големи разлики. Нямам обяснение защо е така, но този камион си иска реглаж честичко.

Това е сервизът <!-- m --><a class="postlink" href="https://autoexpress-2.com/">https://autoexpress-2.com/</a><!-- m -->

Има възможност за онлайн резервация на час <!-- m --><a class="postlink" href="https://autoexpress-2.com/rezervacia/">https://autoexpress-2.com/rezervacia/</a><!-- m -->

Но преди това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО звъниш на 0888 725 739 и питаш коя смяна е Дамян. Колегата му също е добър, но Дамян е царят на ХС-тата.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)