Днес взех колата от сервиза и съм супер доволен. Колата вече пали както трябва и не пуши грам. Ремонта на двигателя ми струваше 2100лв. като включва следното:
4бр. Биели (намерихме втора употреба, иначе щяха да са нови)
Биелни лагери
Бутални болтове
Сегменти
4бр. Водачи на клапаните
Някаква магнитна шайба на коляновия вал (беше чукната и смениха и нея)
Веригата между двата вала
Гумички на клапаните
Главата беше закарана в специализиран сервиз за ревизия и подмяна на проблемните части.
Гарнитури.
Труда на майстора.
Масла, филтри.
Може да забравям някоя дреболии, но като цяло е това. Резултата е този.
Проблема, заради който се наложи отварянето:
Абстрахирайте се от дима в двигателния отсек, от незатегнат ЕГР е.
Резултата след извършения ремонт на двигателя:
Нямаше как да направя на абсолютна еднаква външна температура, но и при 3 градуса беше същото положение. И на двата клипа колата е с чисто нови дюзи. Дано е полезно на някой за в бъдеще.
4бр. Биели (намерихме втора употреба, иначе щяха да са нови)
Биелни лагери
Бутални болтове
Сегменти
4бр. Водачи на клапаните
Някаква магнитна шайба на коляновия вал (беше чукната и смениха и нея)
Веригата между двата вала
Гумички на клапаните
Главата беше закарана в специализиран сервиз за ревизия и подмяна на проблемните части.
Гарнитури.
Труда на майстора.
Масла, филтри.
Може да забравям някоя дреболии, но като цяло е това. Резултата е този.
Проблема, заради който се наложи отварянето:
Абстрахирайте се от дима в двигателния отсек, от незатегнат ЕГР е.
Резултата след извършения ремонт на двигателя:
Нямаше как да направя на абсолютна еднаква външна температура, но и при 3 градуса беше същото положение. И на двата клипа колата е с чисто нови дюзи. Дано е полезно на някой за в бъдеще.