Здравей колега,
Аз как бих подходил към проблема, понеже едното ми ХС 90 е като твоето.
1. Бъди сигурен че акумулатора е зареден и не се разрежда бързо докато се прави дигностиката.
2. Разкачане на акумулатора.
3. Намираш къде е куплунга за oxygen sensor и го разкачаш, почистваш и го закачаш. Същото направи и с Camshaft Control Valve куплунга.
4. Провери за маркучи които са разкачени след въздушния филтър. Обърни много голямо внимание точно преди турбото на двата маркуча. Един голям и друг по-малък.
5. Има три маркуча които контролират турбото. Огледай ги, а също и погледни така наречения Waste Gate Control Valve или там където се събират (трябва да е закачен около въздушния филтър).
6. Закачи акумулатора и изчакай 5 минути.
7. Слагаш Вида пак и нулираш всички грешки ако не си го направил вече.
8. Палиш и чакаш, ако работи нормално ОК, ако пак е същото гледаш грешките на ВИДА.
Възможно е като си сменил маслото да се е запушило нещо. Имаш ли много гадости, нали си огледа филтъра като го сменя да видиш колко е нагара останал по филтъра? Затова ако пак е същото махаш Camshaft Control Valve който е на вала на изгорелите газове и почистваш. Бъди сигурен че работи като го закачиш на 12V. Трябва да щрака. Сложи му нова гарнитура. Би трябвало да е 10-тина лева оригиналната от МП.
Пиши после какво е станало. Поздрави
Иначе по нашите коли като има един проблем, компютъра изплюва още сума ти грешки.
Аз как бих подходил към проблема, понеже едното ми ХС 90 е като твоето.
1. Бъди сигурен че акумулатора е зареден и не се разрежда бързо докато се прави дигностиката.
2. Разкачане на акумулатора.
3. Намираш къде е куплунга за oxygen sensor и го разкачаш, почистваш и го закачаш. Същото направи и с Camshaft Control Valve куплунга.
4. Провери за маркучи които са разкачени след въздушния филтър. Обърни много голямо внимание точно преди турбото на двата маркуча. Един голям и друг по-малък.
5. Има три маркуча които контролират турбото. Огледай ги, а също и погледни така наречения Waste Gate Control Valve или там където се събират (трябва да е закачен около въздушния филтър).
6. Закачи акумулатора и изчакай 5 минути.
7. Слагаш Вида пак и нулираш всички грешки ако не си го направил вече.
8. Палиш и чакаш, ако работи нормално ОК, ако пак е същото гледаш грешките на ВИДА.
Възможно е като си сменил маслото да се е запушило нещо. Имаш ли много гадости, нали си огледа филтъра като го сменя да видиш колко е нагара останал по филтъра? Затова ако пак е същото махаш Camshaft Control Valve който е на вала на изгорелите газове и почистваш. Бъди сигурен че работи като го закачиш на 12V. Трябва да щрака. Сложи му нова гарнитура. Би трябвало да е 10-тина лева оригиналната от МП.
Пиши после какво е станало. Поздрави
Иначе по нашите коли като има един проблем, компютъра изплюва още сума ти грешки.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.