07-04-2019, 05:05 PM
В крайна сметка се оказа, че евтиният топлообменник не съвпада и сега чакам ориджинал за 700+ лева, като за страх си поръчах и двата О-пръстена.
Т.е. Ако имате пробив в топлообменника двигателно масло-антифриз не си поръчвайте топлообменник масало АСК-антифриз, щото не пасва.
На топлообменник АСК единият щуцер стърчи с над 15 mm над общият профил и опира на болт от подвижната част от окачването. Т.е. рискувате при голяма дупка, респективно голям ход на подвижните елементи на окачването, този болт да ИЗКЪРТИ топлообменника от картера или ПРОБИЕ единият щуцер на охлаждащата течност. В един миг рискувате да останете или бе двигателно масло, или без охлаждаща течност.
Добрата новина е, че ако имате пробив в топлообменника на маслото на АСК и охлаждащата течност - имате алтернатива за 180-200 лева
Т.е. Ако имате пробив в топлообменника двигателно масло-антифриз не си поръчвайте топлообменник масало АСК-антифриз, щото не пасва.
На топлообменник АСК единият щуцер стърчи с над 15 mm над общият профил и опира на болт от подвижната част от окачването. Т.е. рискувате при голяма дупка, респективно голям ход на подвижните елементи на окачването, този болт да ИЗКЪРТИ топлообменника от картера или ПРОБИЕ единият щуцер на охлаждащата течност. В един миг рискувате да останете или бе двигателно масло, или без охлаждаща течност.
Добрата новина е, че ако имате пробив в топлообменника на маслото на АСК и охлаждащата течност - имате алтернатива за 180-200 лева