09-29-2007, 09:04 PM
цитат
6. За предпазване на клемите на акумулатора - на първо място - проверих нивото на електролита и долях малко дестилирана вода /това естествено не е задължително ако Вашия акумулатор няма нужда от това, но моя имаше/ и го възбудих профилактично - ял съм "попарата" да вися на пътя посред зима и да не мога да запаля - не искам да ми се случва пак!. Отново профилактично почистих двата полюса със суха кърпа, сложих клемите като не затягах прекалено, след което поставих капачетата им.
Изважда се акомулатора,
изчистват се клемите с финна шкурка ако са окислени,
измива се хубаво, да няма мазнини, подсушава се, връща се обратно, закрепва се добре, някой слагат стериопор за предпазване от замръзване, намазват се клемите с графитна грес, притяга се ЛЕКО стегнато - да не се върти кабелната обувка или мърда, ако и тя е замърсенада се почисти.
Ако още от сега акомулатора ви държи стойнсти под 12,50V - има вероятност да ви предаде. Ако е още от сега 12,38V - ще игорите в началото на студа.
6. За предпазване на клемите на акумулатора - на първо място - проверих нивото на електролита и долях малко дестилирана вода /това естествено не е задължително ако Вашия акумулатор няма нужда от това, но моя имаше/ и го възбудих профилактично - ял съм "попарата" да вися на пътя посред зима и да не мога да запаля - не искам да ми се случва пак!. Отново профилактично почистих двата полюса със суха кърпа, сложих клемите като не затягах прекалено, след което поставих капачетата им.
Изважда се акомулатора,
изчистват се клемите с финна шкурка ако са окислени,
измива се хубаво, да няма мазнини, подсушава се, връща се обратно, закрепва се добре, някой слагат стериопор за предпазване от замръзване, намазват се клемите с графитна грес, притяга се ЛЕКО стегнато - да не се върти кабелната обувка или мърда, ако и тя е замърсенада се почисти.
Ако още от сега акомулатора ви държи стойнсти под 12,50V - има вероятност да ви предаде. Ако е още от сега 12,38V - ще игорите в началото на студа.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.