Две деца с багаж в S40. Няма да ти е лесно.
Колата като цяло не е лоша, но не очаквай кой знае какъв комфорт от нея. С бензиновия мотор може и да е една идея по тиха, но с дизела ще ти бръмчат ушите много дълго време след пътуване. Дизелите при Волво не са от най тихото нещо.
Бутона за аварийните мигачи е култова конструкторска немощ при тези коли. Случва се често да не можеш да изключиш аварийните...
Друга особенност е, че на шофьорската чистачка има едни втулки(или лагери) които като се поизносят чистачката започва да подпира капака и освен, че бели боята, при отваряне на капака се чуват едни звуци... А при затваряне зависи колко е разбита чистачката може и да не може да се затвори капака.
Фарове - ако е с двусекционните(които са и по добрите фарове за 40-ста серия) има една пластмасова планка която изгаря с времето и се чупи. Резултата е фара пропада надолу и не може да бъде регулиран от купето. Имаше в e-bay един англичанин дето беше направил матрица и ги продаваше. Често срещано явление е фасунките да изгорят за късите - сменят се лесно.
По ходовата част рядко създава драми, но е ниска като цяло и трябва да се внимава много при легнали полицаи и неравности да не ударите колата отдолу.
Колата като цяло не е лоша, но не очаквай кой знае какъв комфорт от нея. С бензиновия мотор може и да е една идея по тиха, но с дизела ще ти бръмчат ушите много дълго време след пътуване. Дизелите при Волво не са от най тихото нещо.
Бутона за аварийните мигачи е култова конструкторска немощ при тези коли. Случва се често да не можеш да изключиш аварийните...
Друга особенност е, че на шофьорската чистачка има едни втулки(или лагери) които като се поизносят чистачката започва да подпира капака и освен, че бели боята, при отваряне на капака се чуват едни звуци... А при затваряне зависи колко е разбита чистачката може и да не може да се затвори капака.
Фарове - ако е с двусекционните(които са и по добрите фарове за 40-ста серия) има една пластмасова планка която изгаря с времето и се чупи. Резултата е фара пропада надолу и не може да бъде регулиран от купето. Имаше в e-bay един англичанин дето беше направил матрица и ги продаваше. Често срещано явление е фасунките да изгорят за късите - сменят се лесно.
По ходовата част рядко създава драми, но е ниска като цяло и трябва да се внимава много при легнали полицаи и неравности да не ударите колата отдолу.