Здрасти,
Защо го сменя този радиатор, протече ли?
Това което виждаш е нормално. Термостата се отваря на 92 градуса. температурата на самия двигател се повишава повече от това. Нещо като инерция, докато завърти антифриза. Зависи също от околна температура и карането. В града при 40 градуса навън да виждаш температура на двигателя 100 или 105 при спри-тръгни и работещ климатик на макс е нещо много, много нормално. На магистралата всичко се връща в нормалните граници. На Т5 съм виждал да достига 108 градуса, а кутията беше на 95 или нещо такова.
На 2,5 Т5 е абсолютно същото каквото описваш. Обаче нормалната температура се движи около 87 градуса. При 3,2 от отва което съм наблюдавал е с една идея по-добре, но в общи линии е аналогично положението. Нормална температура по CFE е около 92, но варира.
Стрелката на температурата се управлява софтуерно, за да не се шашкат хората.
Защо го сменя този радиатор, протече ли?
Това което виждаш е нормално. Термостата се отваря на 92 градуса. температурата на самия двигател се повишава повече от това. Нещо като инерция, докато завърти антифриза. Зависи също от околна температура и карането. В града при 40 градуса навън да виждаш температура на двигателя 100 или 105 при спри-тръгни и работещ климатик на макс е нещо много, много нормално. На магистралата всичко се връща в нормалните граници. На Т5 съм виждал да достига 108 градуса, а кутията беше на 95 или нещо такова.
На 2,5 Т5 е абсолютно същото каквото описваш. Обаче нормалната температура се движи около 87 градуса. При 3,2 от отва което съм наблюдавал е с една идея по-добре, но в общи линии е аналогично положението. Нормална температура по CFE е около 92, но варира.
Стрелката на температурата се управлява софтуерно, за да не се шашкат хората.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.