Quote:@Чечев, ахааа... значи малко съм се минАл с радиатора. Ама... нищо де, страх лозе пази. Наистина е лесен, за нула време падна.Защо да си се минал. Това е добре което си направил.
Когато е включен климатика перката трябва да върти непрекъснато на първа степен и ако има нужда завърта и по-бързо. Това много помага при спри - тръгни. Експеримента показа че при включен климатик кутията е не отива над 90 градуса. Това е при ХС90 3,2л 2009. При изключен кутията отива на 95, че и нагоре градуса. Това при тежък трафик.
Споменах по-горе за 2,5Т5 ХС90 (имам две ХС90), което е с допълнителен охладител. Фабричен. Интересното е че охладителя не оказва голямо значение при тежък трафик и голяма жега, но на магистрала, изкачвания, натискане на баири като изрод, температурата не отиваше над 75 градуса. Антифриза винаги на 87-89. Зимата рядко виждам температура на кутията над 70 градуса.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.