08-14-2019, 06:26 AM
Два пъти съм се сблъсквал с този почти "фабричен" проблем на D5. Той не е никак за подценяване, ако тръгнеш да изпреварваш особено.
Първия път ми се оправи след рециклиране на турбината.
Втория път след смяна на мотор поради блокаж на едното бутало майсторите сложиха старата помпа за високото налягане. При нея на всяко изрязване влизаше в авариен. Сложих тази която си беше с новия мотор и нещата заспаха ...
Припушва ли ти твоята по принцип?
Първия път ми се оправи след рециклиране на турбината.
Втория път след смяна на мотор поради блокаж на едното бутало майсторите сложиха старата помпа за високото налягане. При нея на всяко изрязване влизаше в авариен. Сложих тази която си беше с новия мотор и нещата заспаха ...
Припушва ли ти твоята по принцип?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now