The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo V 40 - 97-ма г. не винаги пали

#7
Колеги, да споделя какво направих... Свалих плочката на контактния ключ. Отворих я в къщи на маса за да ми е удобна работата по нея. Вътре в нея има две бронзови пластини монтирани една върху друга и срещуположно една на друга... Представляват като полуокъжности... Не знам дали правилно описвам видяното от мен! Под всяка пластинка има по три малки пружинки, които ги натискат към клемореда, където трябва да се направи контакт или да се прекъсне. При мен, тези пружинки се бяха свили и не можеха да избутват бронзовите пластини към клемореда! Пружинките се свалят лесно и леко ги разтеглих. След това върнах всичко по местата им. Имаше лек нагар по клемореда и го почистих. Съжалявам, че не направих снимки за онагледяване - сетих се за това когато свърших работа... Сега няма никакъв проблем при паленето на колата! Забравих да напиша - ако отваряте плочката на контактния ключ, ВНИМАВАЙТЕ - В ПЕРИФЕРИЯТА НА ТЯЛОТО НА КОЕТО СА МОНТИРАНИ БРОНЗОВИТЕ ПЛАСТИНИ, ИМА ДВЕ САЧМИ СРЕЩУПОЛОЖНИ ЕДНА НА ДРУГА!!! ВНИМАВАЙТЕ ДА НЕ ГИ ЗАГУБИТЕ, ЗАЩОТО ТЕ ФИКСИРАТ ПОЗИЦИИТЕ НА КОНТАКТНИЯ КЛЮЧ! КОГАТО СГЛОБЯВАТЕ КОНТАКТНАТА ПЛОЧКА, ИМАЙТЕ ПРЕД ВИД, ЧЕ ЗАД МЕТАЛНИТЕ САЧМИ ИМА ПО ЕДНА ПРУЖИНКА И СЪБИРАНЕТО Е МАЛКО ТЕГАВО!!!!!!!!!!!! В общи линии, това е, което успях да направя. Сега остава да измисля как да накарам предупредителната лампа "задраскана кола" да спре да свети! Тя свети постоянно, но ме дразни... Акумулаторът ми е сравнително нов - на една година е. Електромотора върти нормално, без излишни притеснителни звуци или поведение. Ходих при приятел, който има професионален тестер за чистене на грешки, но той не можа да ми помогне - тестерът не можа да познае колата, защото е модел преди 2000 година... А иначе, колата си пали нормално, движи се нормално, ускорява се........ Ако е проблем на имобилайзера, тя просто няма да запали!
[Image: 70v.jpg] Майтап, бе, Уили...
Reply



Messages In This Thread
RE: Volvo V 40 - 97-ма г. не винаги пали - by liusien - 09-15-2019, 11:08 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)