Много добра тема! Ще започна с негативните неща.
1. Потвърждавам проблема с чакането, макар да имаш записан час в сервиза. И на мен ми се е случвало повече от час и половина да не приемат колата.
2. Бавна поръчка на части на място. Това и някакъв тъп софтуерен проблем, но при последното ми посещение се наложим да чакам 40 (!) минути за да отпечатим фактурата. Момчето беше много отзивчиво и виждах, че просто нищо не може да направим. Системата казва "нье".
3. Отдалечена поръчка на части. Отново да ви похваля хората, които отговарят за резервните части - много учтиви и търпеливи. Обаче редовно се случва някоя част да я няма налична и да трябва да се поръча. Това ОК, но за това се иска капаро (пак ОК), което трябва да дойда на място да платя - не е ОК. И като реша да го направя - виж т. 2. Създайте начин да мога да извърша цялата поръчка и плащане отдалечено.
4. Цената на софтуера за смяна на език на таблото. Сега, няма да коментирам цените на частите. Разбирам - все пак официален сервиз, качествени части и прочее. Обаче 400лв (!) за софтуер, който да смени 15 съобщения е нелепо. Ако имате нужда да пишем до шведите, защото те са определили тази цена - с удоволствие ще помогнем. Не може копие на софтуер да струва колкото едно обслужване.
Иначе новия шоурум има много положителни неща. Отзивчив персонал, място да седнеш да почакаш, доставка на части дори за коли извън гаранция, разумни цени за доста неща (масла, филтри, софтуер за навигацията).
1. Потвърждавам проблема с чакането, макар да имаш записан час в сервиза. И на мен ми се е случвало повече от час и половина да не приемат колата.
2. Бавна поръчка на части на място. Това и някакъв тъп софтуерен проблем, но при последното ми посещение се наложим да чакам 40 (!) минути за да отпечатим фактурата. Момчето беше много отзивчиво и виждах, че просто нищо не може да направим. Системата казва "нье".
3. Отдалечена поръчка на части. Отново да ви похваля хората, които отговарят за резервните части - много учтиви и търпеливи. Обаче редовно се случва някоя част да я няма налична и да трябва да се поръча. Това ОК, но за това се иска капаро (пак ОК), което трябва да дойда на място да платя - не е ОК. И като реша да го направя - виж т. 2. Създайте начин да мога да извърша цялата поръчка и плащане отдалечено.
4. Цената на софтуера за смяна на език на таблото. Сега, няма да коментирам цените на частите. Разбирам - все пак официален сервиз, качествени части и прочее. Обаче 400лв (!) за софтуер, който да смени 15 съобщения е нелепо. Ако имате нужда да пишем до шведите, защото те са определили тази цена - с удоволствие ще помогнем. Не може копие на софтуер да струва колкото едно обслужване.
Иначе новия шоурум има много положителни неща. Отзивчив персонал, място да седнеш да почакаш, доставка на части дори за коли извън гаранция, разумни цени за доста неща (масла, филтри, софтуер за навигацията).