11-16-2019, 05:57 PM
Аз въобще не съм си и помислял да я карам така, искам всичко да си е оригинално. Аз по колите си не искам промени.
Положението е следното: колата е с действащ TUV до 2020г., купена е от германка, не от автокъща или от "ония" германци.
За избушения ДПФ разбрах по checksum грешката, която ми излезе на видата и веднага влязох в live данните и видях, че диференциалното налягане е 0. За проба откачих буксата на същия датчик и видях, че въобще не светна грешка.
Извод 1: Колегите които искат да пробват някоя кола, която ги съмнява, но са без вида в момента откачат датчика за диференциално налягане или егр буксата и ако не светне лампа на таблото да се оглеждат за друга кола.
Извод 2: ДПФ гърнето беше в оригиналния си външен вид в смисъл без заварки или белези от манипулации. Когато го свалих имаше 3 дупки от край в край като от прът. Така се избушва явно.
Извод 3: При положение, че са ве прецакали с такава кола и не знаете откъде да намерите оригинален софтуер звъните в официалния сервиз. Звъннах във Волво сервиза в София и вторник имам час за възстановяване на софтуера на колата с оригиналния. Цената въобще не е страшна колкото си представях. Не може само ъпдейт, качва се наново оригиналния софтуер. По съвет на приемчика трябва да си сложа нов ДПФ, което вече е направено и във вторник ще мога да напиша какъв е резултата.
Извод 4: Винаги могат да ви прецакат ако сляпо вярвате на хората тоест не вярвайте, а проверявайте задължително без значение от история, сервизни книжки, първи собственик, клетви, тюв и т. н.
Извод 5: И Тюв вече не е Тюв хахаха, здраве да има.
Положението е следното: колата е с действащ TUV до 2020г., купена е от германка, не от автокъща или от "ония" германци.
За избушения ДПФ разбрах по checksum грешката, която ми излезе на видата и веднага влязох в live данните и видях, че диференциалното налягане е 0. За проба откачих буксата на същия датчик и видях, че въобще не светна грешка.
Извод 1: Колегите които искат да пробват някоя кола, която ги съмнява, но са без вида в момента откачат датчика за диференциално налягане или егр буксата и ако не светне лампа на таблото да се оглеждат за друга кола.
Извод 2: ДПФ гърнето беше в оригиналния си външен вид в смисъл без заварки или белези от манипулации. Когато го свалих имаше 3 дупки от край в край като от прът. Така се избушва явно.
Извод 3: При положение, че са ве прецакали с такава кола и не знаете откъде да намерите оригинален софтуер звъните в официалния сервиз. Звъннах във Волво сервиза в София и вторник имам час за възстановяване на софтуера на колата с оригиналния. Цената въобще не е страшна колкото си представях. Не може само ъпдейт, качва се наново оригиналния софтуер. По съвет на приемчика трябва да си сложа нов ДПФ, което вече е направено и във вторник ще мога да напиша какъв е резултата.
Извод 4: Винаги могат да ви прецакат ако сляпо вярвате на хората тоест не вярвайте, а проверявайте задължително без значение от история, сервизни книжки, първи собственик, клетви, тюв и т. н.
Извод 5: И Тюв вече не е Тюв хахаха, здраве да има.