04-23-2020, 04:51 AM
Здравейте, колеги.
Пуснах инфо във Facebook групата, но реших да драсна и тук, защото намирам информацията за полезна.
От около 2 години имам VOLVO V50 2.0D 136 к.с. 6 степенна ръчка, края на 2006-та. Преди няколко месеца забелязах, че при ускорение, особено при изкачване на наклон, се появяват вибрации в купето. Отпускам газта и вибрацията изчезва, натискам и се появява отново. Стигнах до извода, че е вътрешно каре на дясната полуоска.
Закупих нова, неоригинална полуоска и я смених (VKJC 5755 на SKF). Нямаше никакви проблеми с изключение на това, че имаха разлика в дължината спрямо оригиналната И по-точно, на aftermarket-a, разстоянието между висящия лагер и края, който трябва да влезе в скоростите е по-малко от тава, което е на оригиналната (ще се ореантирате по снимките).
След смяната вибрациите при ускорение изчезнаха, но започна да капе масло от скоростите, защото полуоската не влиза достатъчно и семеринга не може да уплътни.
Та ... ако решите да сменяте полуоска с афтърмаркет и размер като на въпросния SKF, колата е преди 2007-ма и лапата изглежда монтирана, като на снимката, ще трябва да си закупите и друга лапа с парт номер: 31259313 (лично взех втора ръка, защото нова не си струва парите).
Надявам се да съм бил полезен.
Пуснах инфо във Facebook групата, но реших да драсна и тук, защото намирам информацията за полезна.
От около 2 години имам VOLVO V50 2.0D 136 к.с. 6 степенна ръчка, края на 2006-та. Преди няколко месеца забелязах, че при ускорение, особено при изкачване на наклон, се появяват вибрации в купето. Отпускам газта и вибрацията изчезва, натискам и се появява отново. Стигнах до извода, че е вътрешно каре на дясната полуоска.
Закупих нова, неоригинална полуоска и я смених (VKJC 5755 на SKF). Нямаше никакви проблеми с изключение на това, че имаха разлика в дължината спрямо оригиналната И по-точно, на aftermarket-a, разстоянието между висящия лагер и края, който трябва да влезе в скоростите е по-малко от тава, което е на оригиналната (ще се ореантирате по снимките).
След смяната вибрациите при ускорение изчезнаха, но започна да капе масло от скоростите, защото полуоската не влиза достатъчно и семеринга не може да уплътни.
Та ... ако решите да сменяте полуоска с афтърмаркет и размер като на въпросния SKF, колата е преди 2007-ма и лапата изглежда монтирана, като на снимката, ще трябва да си закупите и друга лапа с парт номер: 31259313 (лично взех втора ръка, защото нова не си струва парите).
Надявам се да съм бил полезен.