05-06-2020, 05:04 AM
Карам бензиново S80 вече три години. Както бях чел и преди по западните форуми - този мотор може да бъде гътнат само от катастрофа или ако му сипеш нафта вместо бензин (последното не е мн сигурно )
До сега да чукан на дърво с мотора нямам никакви драми, с изключение ан един датчик за налягане на горивото, който го взех от Ибей за под 100 лв. вместо от МП за 350. Скоростната кутия е шестстепенна Айсин и е била поддържана много вниматено от стария собственик, същото правя е аз - на 30 000 км. доливане на масло с източване (без цялостна промивка, че била противоречива).
За тези години не като да не съм я водил на ремонти, но те бяха по агрегатите около мотора - смяна на хидравлична помпа (един от детските проблеми на S80 е това място) ремонт на алтернатор, смяна на компресор климатроник.
Иначе като екстра съм подменил крайната генерация и сега звука е като на ... V8
Този мотор ще става все по-рядък и виждам в немското мобиле как му се качва цената (вместо да спада) така че ако имаш средствата си ти!
4х4 Халдекса до момента не ме е подвеждал като прилежно сменям през година маслото на раздатката и халдекса.
До сега да чукан на дърво с мотора нямам никакви драми, с изключение ан един датчик за налягане на горивото, който го взех от Ибей за под 100 лв. вместо от МП за 350. Скоростната кутия е шестстепенна Айсин и е била поддържана много вниматено от стария собственик, същото правя е аз - на 30 000 км. доливане на масло с източване (без цялостна промивка, че била противоречива).
За тези години не като да не съм я водил на ремонти, но те бяха по агрегатите около мотора - смяна на хидравлична помпа (един от детските проблеми на S80 е това място) ремонт на алтернатор, смяна на компресор климатроник.
Иначе като екстра съм подменил крайната генерация и сега звука е като на ... V8
Този мотор ще става все по-рядък и виждам в немското мобиле как му се качва цената (вместо да спада) така че ако имаш средствата си ти!
4х4 Халдекса до момента не ме е подвеждал като прилежно сменям през година маслото на раздатката и халдекса.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now