06-11-2020, 06:30 PM
Ако не можеш да караш колата при огледа,риска да попаднеш на кофти автомат е много голям. Искай да я караш,но не едно кръгче 10-20 метра а поне 20-30 мин да загрее кутията,светофари и т.н. и тогава ,ако има някакво ритане или бягаш бързо от тази кола или сваляй цената с 3-4 хил. Трябва да превключва плавно,почти без да усещаш. Ако имаш фейсбук влез в групата на волво клуб българия(тази с повечето членове) ползвай търсачката, чети и питай . Пусни обявата дори там да я видим. Много коли са минали оглед и може някой колега да знае нещо. Ако там където ще я гледаш колата имаме човек с VIDA би могъл да я закачи и да я видите ако е свободен. Гледай за грешки на таблото ,светещи триъгълници и слушай как работи, натсини я да видиш как
се движи . Върви ли не върви ли, да не влиза в авариен режим при по високи обороти .... доста са нещата ,които трябва да погледнеш.Няма как всичко да се обобщи с няколко реда.
се движи . Върви ли не върви ли, да не влиза в авариен режим при по високи обороти .... доста са нещата ,които трябва да погледнеш.Няма как всичко да се обобщи с няколко реда.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex