06-25-2020, 08:56 PM
Здравей те, колеги, колата е V70; 2,4T; AT, AWD; 2001. Грешките бяха за педала и дросела. При проверка на параметрите чрез диагностичният софтуер, педала показваше допустими стойности на напрежението. Измерих го и с омметър. Проверих цялата инсталация на педала и дросела, опорното напрежение беше в норми. При опит за активация на клапата възникваше грешка. При натискане на педала клапата показваше различни стойности, при едно и също положение на педала. Колата влизаше в авариен режим-2000 об/мин. Карах я в ,,ръчен" режим, докато намеря място да я изгася или изтрия грешките. Тогава диагностиката си я правех с ,,ВЮРТ" и ,,ДЕЛФИ", сега имам ,,ВИДА". Моето решение беше оригинална клапа (втора употреба), около 300 лева. Нова ,,Магнети марели" около 1200 лева. Старата клапа се оказа сменявана, табелата и надписите бяха заличени. В ,,жабката" имаше фактура от известен форумен сервиз за смяната и. Не съм я ,,обучавал" защото програмата нямаше тази възможност. Осем месеца (около 10000-12000 км.) карам и всичко е добре. Колега, намери човек, който да направи описаните проверки ( ДИАГНОСТИКА ), а не да ,,чете" и ,,трие" ,,гешки". Сега не ми се проверявя какъв е модела на клапата за твоя мотор, но за моята една Канадска фирма била разработила ремонтен комплект, с който изцяло замества оригиналният потенциометър, виновник за тези мизерии. Успех!
П.п всичко тези ,,движения" изискват време, знания, умения ,мислене и Труд. Аз правих всичко това в ,,свободното си време", обикновено тогава моят труд е скъп, но на друг не бих се доверил.
П.п всичко тези ,,движения" изискват време, знания, умения ,мислене и Труд. Аз правих всичко това в ,,свободното си време", обикновено тогава моят труд е скъп, но на друг не бих се доверил.
V70 2,4T AWD