The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ако след инсталиране на HID ти светне аварийната за светлини

#18
На мойто ХЦ90 номера с пробития резистор не проработи.
За да съм сигурен и за да мога свободно да руша си поръчах от МП въпросния шунт-резистор, почаках го 20 дена, цената му е около 8 лева.
[Image: DSC00466.jpg]

пробих го на указаното място с 2 мм свредло ......
[Image: DSC00468.jpg]

така..... монтирах го на колата, паля и......... няма никои, няма къси няма габарит ....... върнах стария резистор и всичко проработи ....

тогава взех приложените от Gorgo схеми за ХЦ90 и С80, разгледах ги внимателно и забелязах, че принципно са различни - докато при ХЦ90 +12 Волт първо отиват на въпросния шунт/резистор а след това отиват на нормално отворения контакт на релето за къси, докато при С80 +12 Волт първо отиват на нормално отворения краи на релето за къси и после отиват на шунт/резистор...... очевидно това оказва некакво влияние, съпротивлението във веригата на късите очевидно е фактора които командва както наличието на захранване към късите така и сигнала към контролната лампа .... отплеснах се ..........

какво направих аз ......
[Image: ABCD0005.jpg]
отрязах от стъблото на поп-нит с дебелина 2мм (стъблото не главата) парче около 5-8 мм, отрязаното натиках в пробития отвор на шунт/резистора, като по този начин повиших съпротивлението на същия, незнам с колко точно но го повиших...... монтирах този хибрид .... запалих ..... чудо ..... лампата не се обади
проблема е че пикселите на таблото светеха по слабо сякаш бяха намалени преди това от реостата за контрол яркостта на таблото.... е това се лекува със въпросния реостат увеличих малко осветеността и готово.
Предполагам, че ако добавеното парче от нит е с по-малки размери респективно ако добавеното съпротивление към шунт/резистора е по-малко то тогава лампата ще огасне а промяната в яркостта на таблото ще е още по-незначителна ..... въпрос на експеримент.
е това направих аз на моито ХЦ90 и засега съм доволен, вече не се изписва, че са изгорели светлините и не мига в оранжево триъгълника внимание....

:partyman:
VOLVO XC90 D5 AWD - 2003
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)