The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key 0 - Line: 1640 - File: showthread.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php 1640 errorHandler->error_callback
/showthread.php 915 buildtree
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помогнете - проблем с оборотите V70 '01

#11
Много се радва, че тук може да се пише спокойно. Опасявах се да не започнем някакви безмислени спорове основани на изкривено чуство за гордост - но съм много доволен, че притесненията ми се оказаха безпочвени.
Трябва да призная, че не обърнах сериозно внимание на въпросната клапа, която са сменяли но ако е това за което си мисля, МотоПфое отнова са се изложили.
Моята я взех с газова уредба монтирана в Италия, тамошните газаджии бяха творили здраво по въпросната клапа (под въздушния филтър, която обръща от топъл към студен въздух, когато колата загрее). Когато я взех колата, "майсторите" бяха блокирали клапата да смуче само от топлия въздух, аз възтанових положението но махнах "въздухозборика" - тръбата от предната решетка до кутията на филтъра защото газовата гаснеше. Карах така известно време но поради моя тъпота прецаках термостата на клапата и се наложи и аз да я блокирам в някакво положение. Та - в различни периоди от време клапата ми е била във всякакви положения - блокирана в положение топъл въздух, блокирана за студен, работеща, даже по едно време се мандахерцаше някъде по средата - през това време никога не съм имал проблеми с оборотите нито с вървенето! Не мога да си представя как от МПФ са решили, че това може да е проблема. Доколкото познавам майсторите те едвали въобще са чели компютъра!
Все още ми е трудно да повярвам, че проблема може да се дължи на запушен въздухопровод - то трябва да е нещо титанично. Обаче Izex като настояваше и се замислих и се сетих за нещо, което пропусках до момента.
Тези двигатели са много чуствителни на тема вакуум/връзки. Много е възможно някоя от връзките да не е наред. Трябва внимателно да се провери всичко ли е запушено и работи ли нормално. Обикновено маркучите се пукат по ъглите. Ако влиза въздух не когато и където трябва е напълно възможно колата са започне да се държи неадекватно и да хрчи много. В такива случай грешката би била: Богата или бедна смес на един от режимите. Ще сложа снимки какво трябва да се провери:
Това е от 850-ка но предполагам, че е приложимо за повечето модификации на това шаси.
1. Този маркуч е много коварен защото е скрит зад помпата на хидравликата. Не всички модификации го имат
[Image: EndElbowR.jpg]
2. Следва така наречената "вакуумна кула" тук всичко трябва да е запушено - забележете, че не на всички изходи има маркучи - ако няма - те трябва да са запушени!
[Image: VacTowerR.jpg]
3. При колите без турбо има тъй наречения "flametrap" или "пламъколувител". Той трябва да се сменя или чисти. По-новите модификации го нямат така, че ако е тежко положението може и просто да го махнете. (малкото жълто нещо с многото дупчици)
[Image: FlameTrapR.jpg]
Надявам се да съм помогнал. За съжаление опита показва, че едва ли ще чуем нещо повече от нашия гост, които пусна темата, което прави всички тези разсъждения излишни. Все пак ще бъде много добре ако рабереме какво се е случило.
Поздрави
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply



Messages In This Thread

Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)