05-24-2006, 10:34 AM
Непременно да добавя, че студена вода се налива на загрят двигател САМО докато работи, тоест или спри и долей и едва тогава гаси мотора или гаси и доливай като тръгваш ...
И много внимавайте с майсторите по радиаторите - на мен 1 пиянде като ми е тествал залепения радиатор на бившата 340-ка е наврял коркова тапа обвита с излирбанд вътре, намерих я след повече от месец във водната помпа случайно, естественно през това време бая ядове брах и на повече от 2км не мърдах...по инерция.
Малко полезно инфо от клубарите на Рено <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/site/parno.html">http://www.renault-bg.com/site/parno.html</a><!-- m -->
И много внимавайте с майсторите по радиаторите - на мен 1 пиянде като ми е тествал залепения радиатор на бившата 340-ка е наврял коркова тапа обвита с излирбанд вътре, намерих я след повече от месец във водната помпа случайно, естественно през това време бая ядове брах и на повече от 2км не мърдах...по инерция.
Малко полезно инфо от клубарите на Рено <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.renault-bg.com/site/parno.html">http://www.renault-bg.com/site/parno.html</a><!-- m -->