09-15-2006, 10:59 AM
от 3 дни имам проблем сутрин. паля, оборотите се вдигат за секунди след което падат на 500 и двигателя гасне. това продължава и на първите няколко светофара докато двигателя загрее и достигне нормалната работна температура. (Не ми се струва нормално да натискам спирачка с левия крак, за да мога да подавам газ с десния)
Вчера отидох при моя си майстор, а той ме прати на диагностика на инжекцион. Пичовете откриха някакво скъсано маркуче около инжекцията и го смениха, освен това изчистиха клапата. през деня нямаше как да разбера дали всичко вече е ок, защото си джитках цял ден и двигателя нямаше време да изстине. Тази сутрин обаче проблемът се повтори и припомпвах газта от стрелбище та почти до НДК след това просто изчезна, а минах и през летището, пообиколих столицата, но не ми изгасна.
Предполагам, че утре на студен двигател ще се получи същото. Възможно ли е да е центровка на двигател (преди 2 седмици ми смениха съединител и ако това може да повлияе на центровката, но...) освен това си мисля за някакъв автоматичен смукач или нещо такова, защото като загрее оборотите са залепени на 900, но пък не съм сигурен, защото не съм се ровил под капака на Волво и я карам доста консуматорски (паля, сипвам бензин, карам си, прибирам се, и отново, и отново)
ПП Някой имал ли е такъв проблем с 850-ка и изобщо от какво точно може да бъде, за да мога следващия път в сервиза директно да си кажа какво искам да погледнат
Вчера отидох при моя си майстор, а той ме прати на диагностика на инжекцион. Пичовете откриха някакво скъсано маркуче около инжекцията и го смениха, освен това изчистиха клапата. през деня нямаше как да разбера дали всичко вече е ок, защото си джитках цял ден и двигателя нямаше време да изстине. Тази сутрин обаче проблемът се повтори и припомпвах газта от стрелбище та почти до НДК след това просто изчезна, а минах и през летището, пообиколих столицата, но не ми изгасна.
Предполагам, че утре на студен двигател ще се получи същото. Възможно ли е да е центровка на двигател (преди 2 седмици ми смениха съединител и ако това може да повлияе на центровката, но...) освен това си мисля за някакъв автоматичен смукач или нещо такова, защото като загрее оборотите са залепени на 900, но пък не съм сигурен, защото не съм се ровил под капака на Волво и я карам доста консуматорски (паля, сипвам бензин, карам си, прибирам се, и отново, и отново)
ПП Някой имал ли е такъв проблем с 850-ка и изобщо от какво точно може да бъде, за да мога следващия път в сервиза директно да си кажа какво искам да погледнат