The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с акумулатора,помощ!!

#1
Здравеите колеги,
Искам да попитам ако нчкои е имал подобен проблем,днес сутринта ми падна акумулатора,оказа се напулно "умрял" и купих нов,сложих го на колата и след 5-6 часа пак светна лампата на таблото която гласи-batterie low voltage.Някои има ли идея какъв би могъл да е проблема,според мен е ясно че акумулатора не се зарежда,за да "убие" чисто нов акумулатор за толкова кратко време.Има ли някои идея откуде да започна?Колата е Волво S60T5 2002 година,предварително благодаря!
Reply

#2
Започни със замерване на зарядния ток на динамото. Най- вероятно не зарежда, щом ти пада акумулатора за няколко часа каране. Замерването е елементарно- с мултицет върху двете клеми на акумулатора, БЕЗ ДА СВАЛЯШ КАБЕЛИТЕ. Мериш първо при неработещ двигател, а след това палиш и мериш при работещ. Качваш оборотите до около 2000 и при това полижение мериш, като измереното трябва да е в рамките на 13,9 - 14,4 волта. Ако има отклонение, трябва да се провери релето на генератора, а ако то е наред явно самия генератор е сдал багажа.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#3
Може и да има значителна консумация при изгасена кола.
Reply

#4
Да голяма утечка.Един съсед го имаше същия проблем с BMV, незнам дали го оправи.Но при теб мисля че е алтернатора.
Reply

#5
Миналата година доста се занимавах с акумулатори, за съжаление, и основните причини за изтощаването се оказаха 2 - или алтернатор, както по-горе колегите казаха, или забравени уреди, които не се изключват правилно. В моя случай беше подгряването на задното стъкло. Та, провери си алтернатора и дали нямаш нещо забравено.
Volvo V40 2.0, 1999, 140hp, automatic, ГИ
Reply

#6
Благодаря за бързите отговори,ще отида днес там където купих акумулатора за да направят диагностика и да се види откъде идва проблема и ще ви държа в течение Smile
Reply

#7
Оказа се че просто трябва нов алтернатор...утре е готова и в двежение,а аз с олекнал портфеил
Reply

#8
stansfild Wrote:Оказа се че просто трябва нов алтернатор...утре е готова и в двежение,а аз с олекнал портфеил
Е как така нов?! Толкова ли е зле, че не може да се ремонтира?
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#9
Работата е че тука няма такива услуги като ремонт на алтернатор,а аз нямам време,а освен това ми дадоха приемлива цена за смяна.Просто хората в сервиза не очакваха че ще им е по трудно от обикновенно,но все пак това е Волво Smile
Reply

#10
stansfild Wrote:Работата е че тука няма такива услуги като ремонт на алтернатор,а аз нямам време,а освен това ми дадоха приемлива цена за смяна.Просто хората в сервиза не очакваха че ще им е по трудно от обикновенно,но все пак това е Волво Smile
Е....трябваше да погледна местоположението Smile То най-вероятно смяната ще ти излезе по-евтина отколкото тук Wink Дано проблемът да е бил в алтернатора, а не на друго място.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)