The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Автомобил на старо Volvo S40 2.0D 2005

#21
Не бъдете наивни!
Когато Форд купи Волво през 1999г., получиха достъпно патентованите технологии за безопасност, сигурност на Волво..........
Но качеството на колите спадна! :chain:
Това е факт, който е признаван от всички! :!:
Сега китайците ще доубият марката! :!: :gib:


Вижте какво Ви написа колегата EV-V50, а той кара равнително ново Волво................
Вижте, какви смени направил за някакви смешни 75 000 км............... :minigun:
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#22
Качеството не спадна заради Форд, а заради "зелените" талибани, който имат силни лобита. На фирмите им се наложи да продават на същите цени коли натъпкани със скъпи патенти за екология, цени на металите, който постояннно растат и нови материали за да направиш колата да се рециклира на 90%. Естествено за да запазиш цената правиш компромиси с всичко за което няма забрана за компромис. 80 те години Волво се рекламираше със среден живот на колата 16 години. В момента с кола над 5 години на запад или не можеш да влезеш в центъра на града заради някакви си еко норми или те режат главата с данък. На изток Волво я са продали 50 000 автомобила, я не. На запад продават по милион на година и на 5тата година им ги връщат. За 50 000 автомобила няма да седнат да правят кола да изкарва 20 години, трябва им кола с много електроника и 5 години живот, който иска да кара кола над 5 години да заповяда в сервиза и да остави първоначалната си вноска за нова кола в ремонти, производителите на коли искат да продават коли, а не часове в сервиза.

Когато Обама критикуваше Китай, че не подписва никакви еко споразумения китайците му казаха "Когато вие цапахте ние карахме колела, сега ние ще се кефим. Когато ни стане мръсно и гадно ще си подпишем споразумение само за нас си". Волво е в добри ръце - хората искат да се кефят, но ние ще го духаме защото пак сме от страната на икономиите и ограниченията. Новото Волво за EU ще е електрическо, а в Китай ще пилат гуми със старото.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#23
joro74 Wrote:Качеството не спадна заради Форд, а заради "зелените" талибани, който имат силни лобита. На фирмите им се наложи да продават на същите цени коли натъпкани със скъпи патенти за екология, цени на металите, който постояннно растат и нови материали за да направиш колата да се рециклира на 90%. Естествено за да запазиш цената правиш компромиси с всичко за което няма забрана за компромис. 80 те години Волво се рекламираше със среден живот на колата 16 години. В момента с кола над 5 години на запад или не можеш да влезеш в центъра на града заради някакви си еко норми или те режат главата с данък. На изток Волво я са продали 50 000 автомобила, я не. На запад продават по милион на година и на 5тата година им ги връщат. За 50 000 автомобила няма да седнат да правят кола да изкарва 20 години, трябва им кола с много електроника и 5 години живот, който иска да кара кола над 5 години да заповяда в сервиза и да остави първоначалната си вноска за нова кола в ремонти, производителите на коли искат да продават коли, а не часове в сервиза.

Когато Обама критикуваше Китай, че не подписва никакви еко споразумения китайците му казаха "Когато вие цапахте ние карахме колела, сега ние ще се кефим. Когато ни стане мръсно и гадно ще си подпишем споразумение само за нас си". Волво е в добри ръце - хората искат да се кефят, но ние ще го духаме защото пак сме от страната на икономиите и ограниченията. Новото Волво за EU ще е електрическо, а в Китай ще пилат гуми със старото.

Жоро, мисля, че преувеличаваш!
Електрическа кола - е една ерзац-кола.Непълноценна работна.Да не говорим, че в България няма логистика за нея..........
Не вярвам, въпреки абсурдните еко и други псевдо норми на ЕС, да ни наложат да караме електро коли...
Аз не могада си позволя такава, а и освен това съм консервативени обичам бензина като гориво.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#24
За съжеление Жоро е напълно прав.Сега автомобилите се правят от счетоводители а не от инженери.
Reply

#25
Ev-V50 Wrote:
viktor_jor Wrote:Здравейте,
постарах се да прочета всичко което намерих във форума, а и не само, за конкретния автомобил и установих, че информацията ми е твърде малко. За това се регистрирах и пуснах темата. Извинявам се предварително ако въпросите които задам са коментирани и друг път, просто аз не намерих задоволителни отговори. ...
....Пак се отнесох, новата кола към която съм се насочил е конкретното Волво. Интересува ме мнение от собственици, какво е вашето наблюдение в/у автомобила? Какви са му най-честите болести? Какво сте сменяли?
Убеден съм, че в този форум ще е трудно да чуя лоши неща за марката, но моля ви, бъдете искрени с човека в затруднение...
Нека и аз ти споделя накратко какво е излязло досега по моето В50 2005г. Автомобилът го имам от почти година.Купих го от един от официалните дилъри за Монреал (провинция Квебек, Канада).В момента на покупката беше на 64 400 км, а в момента е на 75 400.

Това което е сменено от дилъра при инспекцията, непосредствено преди да го пуснат за продажба е:

- крушката за осветяване на номера отзад, барабар с гнездото й , което е било ръждясало
- задни спирачни дискове

След като я купих аз, до момента съм сменил:

- датчик за външната температура
- предни спирачни дискове
- лагери на предните колела. За сведение, моя колежка има С40 2008 със същия проблем!Нейният красавец е на същите километри, на които аз смених мойте лагери(65 000 км), та тя също ми каза, че ще трябва да ги сменя.
- жила/кабели на ръчната спирачка + 10-те болта на задните колела, т.к. са се деформирали и е имало опасност да блокират колелата
- маслоотделятеля( мисля, че така се нарича - oil trap го водят на английски)
- другата седмица ще сменям и биалетките.Директорът на отдела, заради честността на който в крайна сметка си сбъднах мечтата да карам Волво, беше откровен и ми каза, че те са най-често срещания проблем по окачването и се сменяли средно на 20-30 хиляди километра пробег.Тук неминуемо ще трябва да уточня, че пътищата в Монреал, а и в провинция Квебек като цяло, са ОТВРАТИТЕЛНИ и в пъти по-зле от тези в България :!: :evil: Та за България пробегът ти сигурно ще е поне двоен, преди да се наложи да ги сменяш :wink:

Засега е това.Чат-пат ми прави и дребни проблемчета, които си се отстраняват от самосебе си.Например като проблема с радиото в това клипче:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=KN_nlWKA7HQ" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.youtube.com/watch?v=KN_nlWKA7HQ</a><!-- m -->
на мен ми се случи на 2-3 пъти и после отшумя Smile Същото беше и с ел. стъклото от моята страна - трябваше да го държиш през цялото време, докато го сваляш или качваш, а не както обикновено само да го натиснеш еднократно и то да да си свърши останалото само.Това също си се оправи от самосебе си :lol:

Иначе, както и колегите са писали по-горе, возията му е твърдичка, но ти от Алфа слизаш, та това едва ли ще те изненада.Аз от Алфа 33 имах няколко дни цицина, така че Волвото ще ти е песен.Пък и се свиква - на мен вече не ми прави впечатление :wink:

За цени разбираемо няма как да говоря, т.к. не живея в България!

Моят съвет е да изчакаш, ако искаш автомобила да е от това поколение конкретно, т.к. по мой наблюдения минават известен брой години, преди да изчистят по-голямата част от дефектите, които са излязли по него от първите 3-5 години от пускането му на пазара.Директорът на отдела, както по-горе споменах, беше доста откровен човек и директно ми го потвърди, т.к. стана на въпрос за едно С60, което имаха за продаване.
- Вярно е, казва ми!До 2002-2003 от производството на модела С60, клиентите ни имаха много оплаквания, особенно от електрониката!Постепенно сменихме доставчиците и сега са много здрави автомобили!
Разрови се в колкото се може повече форуми и сайтове, ако може и от различни държави из Европа, да видиш там от какво се оплакват хората и какво да гледаш :wink: Особено много се интересувай, ако Волво са изтегляли автомобили от пазара за кокретния модел :wink:

И НАЙ-ВАЖНОТО :!: Arrow НЕ БЪДИ НАИВНИК ДА ОЧАКВАШ КАЧЕСТВО ОТ СЪВРЕМЕННИТЕ АВТОМОБИЛИ :!: :!: :!: :!: :!: НИТО ЕДНА МАРКА АВТОМОБИЛИ НЕ Е ТОВА, КОЕТО Е БИЛА ПРЕДИ 15, 20, 30 ИЛИ ПОВЕЧЕ ГОДИНИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО :wink: В ДНЕШНО ВРЕМЕ ВСИЧКИ СА БОКЛУЦИ НА ФОНА НА ТОВА, КОЕТО СА БИЛИ ПРЕДИ ГОДИНИ :!: :!: :!:
Проумееш ли това, ще имаш много щастливи мигове.А Волво е от марките, които са на върха по отношение на удоволствието и насладата от шофирането!Волво е истински еликсир в това отношение Tongue През всичките тези месеци, откакто си сбъднах мечтата да карам автомобил на марката, всеки ден сядам с огромно удоволствие да му се насладя отново и отново Tongue Tongue Tongue

VOLVO FOR LIFE :wink: Това е :!:

Успех с покупката :wink:

Колега, видял си се в приключение с тази кола...... Confusedhock: :gib:
Мой съвет е по възможност да гледаш S40 след юли 2006, тогава вадят втория фейслифт като всички бебешки проблеми са отстранени! Най лесно може да познаеш колата дали е второ поколение по "перката на тавана" - ако е от първите сиреч след 2004 тя е заострена, а на втория фейстлифт е издъжена по дължина на колата. Огледалата също са различни но най добре виж в гуугъл.
моята е 2007, до момента 63 000км. За момента съм сменил....само предни накладки! Редовна смяна на консумативи и разбира се хубаво масло и никакви заместители на консумативи и масла!
Прочети в някоя от темите точно съм поствал какво и кога се сменя на 2.0D!!!
Успех!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)