The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ламбда сонда

#21
Ne pomnq dalс този линк го поставих тук, но ще го пусна пак, за всеки случай: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lucas-electrical.co.uk/lucas/catalogues/XCB462LamdaCatalogue.pdf">http://www.lucas-electrical.co.uk/lucas ... alogue.pdf</a><!-- m -->
Така, след дълго четене, нека си кажа мнението: и аз, като един колега от предишната ми тема за ламбда-контролът, оставам с впечатлението, че разликите в датчиците за различните автомобили са две:
1. Циркониеви или титаниеви;
2. Буксата за връзка към ECU.
Всички сонди дават един и същ резултат, при едни и същи условия. Много важен момент при сондите с повее кабели е да се улучи правилно захранването на подгряването и сигналите. Във ПиДиЕф-чето по-горе има подробно описани цветовете на кабелите, така че, мисля, грешка трудно ще стане. Мисля да се снабдя с една циркониева сонда за моето Волво, ще я монтирам, и ще споделя ефекта.

П.П. Само едно малко не ми е ясно...всички майстори казват, че универсалките били като всесезонната гума-нямало такова нещо. И още...универсалките работели по два-три месеца...пестят ли нещо при производството им? И защо? Ще видим...
Reply

#22
Ne pomnq dalс този линк го поставих тук, но ще го пусна пак, за всеки случай: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.lucas-electrical.co.uk/lucas/catalogues/XCB462LamdaCatalogue.pdf">http://www.lucas-electrical.co.uk/lucas ... alogue.pdf</a><!-- m -->
Така, след дълго четене, нека си кажа мнението: и аз, като един колега от предишната ми тема за ламбда-контролът, оставам с впечатлението, че разликите в датчиците за различните автомобили са две:
1. Циркониеви или титаниеви;
2. Буксата за връзка към ECU.
Всички сонди дават един и същ резултат, при едни и същи условия. Много важен момент при сондите с повее кабели е да се улучи правилно захранването на подгряването и сигналите. Във ПиДиЕф-чето по-горе има подробно описани цветовете на кабелите, така че, мисля, грешка трудно ще стане. Мисля да се снабдя с една циркониева сонда за моето Волво, ще я монтирам, и ще споделя ефекта.

П.П. Само едно малко не ми е ясно...всички майстори казват, че универсалките били като всесезонната гума-нямало такова нещо. И още...универсалките работели по два-три месеца...пестят ли нещо при производството им? И защо? Ще видим...
Reply

#23
Точно пестят - нямат си жак, ами оголени жици с 3-4 клеми да си я закачи както му е кеф човек Smile
Само да вметна - ако имате ламбда с 1 кабели се наложи да я смените си вземете с 2, ако пък кабелите са 3 то нека новата бъде с 4 кабела. Нечетния брой кабели означава че има 1 жица за сигнала, а масата си минава през корпуса на ламбдата през евентуално години наред поръждясалата резба на тръбата от генерацията, оттам през още колко пречки минава, та като си вземете с четен брой кабели масата ще си я закачите на сиурно. Цената и без това е еднаква горе долу, то колко да искат за 1 кабел в повече де.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#24
Точно пестят - нямат си жак, ами оголени жици с 3-4 клеми да си я закачи както му е кеф човек Smile
Само да вметна - ако имате ламбда с 1 кабели се наложи да я смените си вземете с 2, ако пък кабелите са 3 то нека новата бъде с 4 кабела. Нечетния брой кабели означава че има 1 жица за сигнала, а масата си минава през корпуса на ламбдата през евентуално години наред поръждясалата резба на тръбата от генерацията, оттам през още колко пречки минава, та като си вземете с четен брой кабели масата ще си я закачите на сиурно. Цената и без това е еднаква горе долу, то колко да искат за 1 кабел в повече де.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)