The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Poll: Одобрявате ли карането на светлини през деня?
You do not have permission to vote in this poll.
Да-само през зимата
0%
0 0%
Да-целогодишно
100.00%
1 100.00%
Не
0%
0 0%
Total 1 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Акция Светлина от 8 Ноември!

#1
От ноември до март караме на фарове и през деня

В началото на месеца започва и поредната акция "Светлина" на КАТ
01.11.2006

На 1 ноември започва годишната акция "Светлина", организирана от пътната полиция. През първите осем дни на месеца служителите на КАТ ще предупреждават водачите, че до 1 март ще трябва да се движат с включени къси светлини и през деня.
До 15 ноември сервизите на Съюза на българските автомобилисти (СБА) ще имат удължено работно време и ще извършват безплатна диагностика на фаровете на моторните превозни средства.
Освен предупреждението към водачите за включени къси светлини и през деня, служителите от пътната полиция ще проверяват техническата изправност на автомобила и ще припомнят за подмяната на летните гуми със зимни.
След 8 ноември водачи, които шофират без светлини, ще бъдат глобявани с 20 лв. В случай че с това се създава пряка опасност от пътно-транспортно произшествие, глобата е от 50 до 150 лв.
Санкции ще се налагат и ако използваните светлини са габаритни или фарове за мъгла, а не къси.
Табели, на които пише "Запалете светлините!" ще се появят на изходите на София и другите големи градове, както и на граничните пунктове у нас, съобщава в. "Труд".
Карането на фарове денем се прилага от десетилетия в Европа и САЩ, а у нас до средата на 90-те беше изрично забранено, освен когато в колата пътува болен.
През юли обаче парламентът промени Закона за движение по пътищата.
Изследвания показват, че движението със запалени фарове дори и преди мрак намалява жертвите от катастрофи между 15 и 20%, тъй като и пешеходците, и останалите шофьори забелязват другите автомобили по-рано и имат повече време за реакция.
Специалисти предупреждават, че при температури под седем градуса карането с летни гуми е опасно, защото спирачният път при мокър път е много по-дълъг.
Много по-сигурно освен това е да се кара с пълен комплект от четири, а не само с две зимни гуми, поставени на водещите колела.
Enjoy your volvo's
Reply

#2
От ноември до март караме на фарове и през деня

В началото на месеца започва и поредната акция "Светлина" на КАТ
01.11.2006

На 1 ноември започва годишната акция "Светлина", организирана от пътната полиция. През първите осем дни на месеца служителите на КАТ ще предупреждават водачите, че до 1 март ще трябва да се движат с включени къси светлини и през деня.
До 15 ноември сервизите на Съюза на българските автомобилисти (СБА) ще имат удължено работно време и ще извършват безплатна диагностика на фаровете на моторните превозни средства.
Освен предупреждението към водачите за включени къси светлини и през деня, служителите от пътната полиция ще проверяват техническата изправност на автомобила и ще припомнят за подмяната на летните гуми със зимни.
След 8 ноември водачи, които шофират без светлини, ще бъдат глобявани с 20 лв. В случай че с това се създава пряка опасност от пътно-транспортно произшествие, глобата е от 50 до 150 лв.
Санкции ще се налагат и ако използваните светлини са габаритни или фарове за мъгла, а не къси.
Табели, на които пише "Запалете светлините!" ще се появят на изходите на София и другите големи градове, както и на граничните пунктове у нас, съобщава в. "Труд".
Карането на фарове денем се прилага от десетилетия в Европа и САЩ, а у нас до средата на 90-те беше изрично забранено, освен когато в колата пътува болен.
През юли обаче парламентът промени Закона за движение по пътищата.
Изследвания показват, че движението със запалени фарове дори и преди мрак намалява жертвите от катастрофи между 15 и 20%, тъй като и пешеходците, и останалите шофьори забелязват другите автомобили по-рано и имат повече време за реакция.
Специалисти предупреждават, че при температури под седем градуса карането с летни гуми е опасно, защото спирачният път при мокър път е много по-дълъг.
Много по-сигурно освен това е да се кара с пълен комплект от четири, а не само с две зимни гуми, поставени на водещите колела.
Enjoy your volvo's
Reply

#3
Е аз съм ама много против!!!!!

Може да прозвучи грубо ама ПЛЮЯ на КАТ и на държавата ни смотана.

ПП:Бях в Кат за регистрация и съм бесен!!!!! Confusedhock: Confusedhock: :evil:
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#4
Е аз съм ама много против!!!!!

Може да прозвучи грубо ама ПЛЮЯ на КАТ и на държавата ни смотана.

ПП:Бях в Кат за регистрация и съм бесен!!!!! Confusedhock: Confusedhock: :evil:
Orion - High Performance Car Audio
Reply

#5
Kespanok 460 Wrote:ПП:Бях в Кат за регистрация и съм бесен!!!!! Confusedhock: Confusedhock: :evil:

Само не разбрах какво общо има това със светлините?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
Kespanok 460 Wrote:ПП:Бях в Кат за регистрация и съм бесен!!!!! Confusedhock: Confusedhock: :evil:

Само не разбрах какво общо има това със светлините?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Аз съм твърдо ЗА.
А и по принцип си карам нон-стоп на къси. Хубаво е да те виждат.
Имаше една много интересна серия на "Топ гиър" (или беше "Фифт гиър"), където статистически се обосноваха, че карането на фарове през деня намалява опасността от ПТП.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#8
Аз съм твърдо ЗА.
А и по принцип си карам нон-стоп на къси. Хубаво е да те виждат.
Имаше една много интересна серия на "Топ гиър" (или беше "Фифт гиър"), където статистически се обосноваха, че карането на фарове през деня намалява опасността от ПТП.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#9
Няма по сигурно самоубииство от това да караш без фарове (или на габарити), дори и при малко по-влошена видимост.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply

#10
Няма по сигурно самоубииство от това да караш без фарове (или на габарити), дори и при малко по-влошена видимост.
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)