The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля за малко инфо за V40 1.9td 95к.с.

#21
От смяна до смяна не доливам и капка. Последният път беше паднало с половин разделение за целият период (11 000km) Чува си се нормалното свистене, но от както ми чистеха ЕГР, дросел и картерна вентилаия започнах да чувам леко, като свирене вътре в купето, от вън звукът не се е променил.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#22
Карай така и не се занимавай с излишни ремонти. А откъде знаеш че има луфт оста ли си проверил. То всяка турбина си има слабо място.
Reply

#23
Ами да свалих тръбата която влиза в студената част и хванах оста с два пръста. Движеше се както на горе и на долу така на ляво и на дясно. За сега ще я карам така пък като мине зимата ще вида какво ще правя. Не искам да се счупи изведнъж в движение за това и я карам внимателно. Първите няколко километра не я натискам, а като спра чакам няколко мин. преди да я загася.
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#24
Ето има ремонтни комплекти на добри цени. Значи това е турбина с 1 втулка и е дълга тя затова сигурно се бъзика. Вади и сменяй ако имаш инструменти.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/NEW-Garrett-Turbo-CHRA-GT1749V-VW-1-9-TDI-ALH-AHF-AUY-/300812302171?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4609cf775b&vxp=mtr">http://www.ebay.com/itm/NEW-Garrett-Tur ... 5b&vxp=mtr</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/Turbocharger-Turbo-Repair-Rebuild-Kit-for-Garrett-GT17-GT1749V-VNT15-GT15-GT20-/221160174576?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item337e2c73f0&vxp=mtr">http://www.ebay.com/itm/Turbocharger-Tu ... f0&vxp=mtr</a><!-- m -->
Reply

#25
Найко Wrote:Помпата е с електронно управление . Колко впръсквания на такт прави - едно , две ? На какво налягане ? Има ли някой графика на отношението обороти , въртящ момент мощност. :roll:
Помпата протече . Boch кой модел е ? Трябва да купувам уплътнения и мисля да ги сменям сам. VP44 не е , VP30 - също май не е . Помагайте ! Благодаря !
Reply

#26
Отиди при Агоп в Абдовица ще ти я направи за 20 минути.
Reply

#27
Такаааа . Да си отговоря сам , че и вие да научите : Във V40 1,9d (T2 мотора) се вгражда ГНП Boch VP37 и прави две впръсквания в такта сгъстяване . Първото връскване е на ниско , а същинското на по - високо налягане (стойностите ги знам , но не ги казвам :lol: :lol: :lol: ). Ето и графика <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=436">http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=436</a><!-- m -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)