The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем при Волво дизел

#11
Дебитомер имаш ли. Имам 940 ка ама карам една служебна с40.
Reply

#12
Ако имаш в предвид подаваното количество гориво при различните режими на работа - за него става дума. Дебита се определя от оборотите на турбината..
Reply

#13
Стига бе има датчик за оборотите на турбината така ли.
Reply

#14
Не, турбината създава налягане (по-голям при по-високи обороти и обратно) и преместв положението на въпросния Коректор на ниво на подаване на гориво...

.pdf   High_pressure_pump_distribution_type_autorepman.com.pdf (Size: 7.71 MB / Downloads: 119)


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#15
да на 940 ката е същото само дето помпата е бош и тая джаджа е най отгоре сега разгледах подробно колата.
Reply

#16
aleks12345 Wrote:сега разгледах подробно колата.
Тепърва ще откриваш защо "колелото е кръгло" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#17
Само дето определено не мери оборотите на турбината а нялягането в тръбата
Reply

#18
aleks12345 Wrote:Само дето определено не мери оборотите на турбината а нялягането в тръбата

Никой не говори за мерене. Просто, турбината дава различно налягане при различните обороти на двигателя, което от своя страна води до определено количество нафта за различните обороти(режими на работа). Това е...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)