The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нова придобивка в клубния живот.

#21
Kangalov Wrote:Ами това е и за това ме грабна.Следва покупка на още един такъв екземпляр,на който ще се прави Турбо конверсия,тунинг и всичко необходими за състезателен автомобил.
И след това ми заявление,ще моля за съдействие от всички.Интересуват ме идеи,мнения за окачване,въздушни филтри,преработка ДВГ.Също и подобряване на сигурността в купето,като спортни рейки и тем. подобни термини от рейсинг автомобилите.
Всички мнения да са с приложени линкове .Аз сам ще преценя какво ще вложа и как ще го направя.Електрониката ще е изцяло мое дело,като се допитвам до колеги с опит.
Оп ОПП е статията не ме заинтригува толкова обаче ти го направи и то много сериозно ! И аз имам малка идея но не знам дали можем да я осъществим Smile и да казвам МОЖЕМ защото в това число се включвам и аз !
Поздрави на морето Smile
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#22
Евала..... Ще следя с интерес новото начинание!
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#23
jpg[/attachment]
Kangalov Wrote:Ами това е и за това ме грабна.Следва покупка на още един такъв екземпляр,на който ще се прави Турбо конверсия,тунинг и всичко необходими за състезателен автомобил.
И след това ми заявление,ще моля за съдействие от всички.Интересуват ме идеи,мнения за окачване,въздушни филтри,преработка ДВГ.Също и подобряване на сигурността в купето,като спортни рейки и тем. подобни термини от рейсинг автомобилите.
Всички мнения да са с приложени линкове .Аз сам ще преценя какво ще вложа и как ще го направя.Електрониката ще е изцяло мое дело,като се допитвам до колеги с опит.

ето един екземпляр,готов за старт
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=01311781560097338&avto=Volvo_480">http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3& ... =Volvo_480</a><!-- m -->


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#24
Благодаря за предложението Андро,но ще търся читав екземпляр,по който няма забележки по купето.Другото не ме интересува.При тези модели е много важно купето и линията да са без изкривявания.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#25
Колега Kangalov има едно читаво ТУРБО 480 с перфектна линия и наистина много запазен интериор двигателя е с туРинг като хромирани пътища на турбото и т.н. до колкото си спомням цената беше 3 пъти по-голяма от това което предлага колегата но по мое скромно мнение си заслужава всеки лев ... по нея няма натиснато,очукано,ожулено а камо ли удар двигателя тогава нямаха възможност да го запалят за да го чуя как работи, но съдейки по купето мисля,че всичко ще е ОК с ДВГ-то
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply

#26
Има ли развитие по темата? Малко актуални снимки на варненката? Smile
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply

#27
Добре успех с проекта ,ще следя темата !
Интересувам се Волвото на Затворен маршрут ли ще се кара ,Рали,Планинско или аматьорския шампионат по Тайм Атак ?
ПП Колегата ceci petrov с турбинираната 244 е бивш състезател и разбира доста от тунинг може да бъде полезен с нещо Smile
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)