08-23-2011, 02:25 PM
Здравейте колеги,
отскоро смених S60 2.4 бензин със S60 D5 2002 (D5244T)- икономията на гориво с осезаема - около 5.6/100 среден разход срещу 11/100 бензин преди. Но (винаги има и по едно НО ) имам следния проблем - от време на време автомобила влиза в сервизен режим - при плавно настъпване на педала - без проблем качва до 4500 оборота (200-210 на магистралата) и ги държи 20-тина минути. При рязко настъпване - без значение от оборотите - светва грешка "спешно обслужване на двигателя" и влиза в "limp" режим - ограничена мощност и обороти независимо от положението на педала. Проверена в не-МП тест център - грешка Р0094 (fuel leak small). Проверена в МП - ЕСМ грешка 2505 "Fuel Pressure Too Low". Проверено налягане в горивната система - 330-370 бара - липса на течове и въздух по системата. Сменен горивен филтър (пак в МП), изминати около 2000км с разни добавки за пречистване на горивната система - проблема е по-рядък, но не изчезва - в смисъл позволява ми малко по-спортно натискане, но не и както ми се иска. МП предлагат смяна на клапан ГНП и клапан рейла - около 1000лв - ще ми се да има по-добър вариант. След ровене тук и по английските форуми изпробвах какво ли не - включително и ръчно изолирах EGR клапана (поставих алуминиема пластина преди него) - никакъв ефект. Някакви идеи?
отскоро смених S60 2.4 бензин със S60 D5 2002 (D5244T)- икономията на гориво с осезаема - около 5.6/100 среден разход срещу 11/100 бензин преди. Но (винаги има и по едно НО ) имам следния проблем - от време на време автомобила влиза в сервизен режим - при плавно настъпване на педала - без проблем качва до 4500 оборота (200-210 на магистралата) и ги държи 20-тина минути. При рязко настъпване - без значение от оборотите - светва грешка "спешно обслужване на двигателя" и влиза в "limp" режим - ограничена мощност и обороти независимо от положението на педала. Проверена в не-МП тест център - грешка Р0094 (fuel leak small). Проверена в МП - ЕСМ грешка 2505 "Fuel Pressure Too Low". Проверено налягане в горивната система - 330-370 бара - липса на течове и въздух по системата. Сменен горивен филтър (пак в МП), изминати около 2000км с разни добавки за пречистване на горивната система - проблема е по-рядък, но не изчезва - в смисъл позволява ми малко по-спортно натискане, но не и както ми се иска. МП предлагат смяна на клапан ГНП и клапан рейла - около 1000лв - ще ми се да има по-добър вариант. След ровене тук и по английските форуми изпробвах какво ли не - включително и ръчно изолирах EGR клапана (поставих алуминиема пластина преди него) - никакъв ефект. Някакви идеи?