The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 D5244T "limp" сервизен режим

#1
Здравейте колеги,
отскоро смених S60 2.4 бензин със S60 D5 2002 (D5244T)- икономията на гориво с осезаема - около 5.6/100 среден разход срещу 11/100 бензин преди. Но (винаги има и по едно НО Sad ) имам следния проблем - от време на време автомобила влиза в сервизен режим - при плавно настъпване на педала - без проблем качва до 4500 оборота (200-210 на магистралата) и ги държи 20-тина минути. При рязко настъпване - без значение от оборотите - светва грешка "спешно обслужване на двигателя" и влиза в "limp" режим - ограничена мощност и обороти независимо от положението на педала. Проверена в не-МП тест център - грешка Р0094 (fuel leak small). Проверена в МП - ЕСМ грешка 2505 "Fuel Pressure Too Low". Проверено налягане в горивната система - 330-370 бара - липса на течове и въздух по системата. Сменен горивен филтър (пак в МП), изминати около 2000км с разни добавки за пречистване на горивната система - проблема е по-рядък, но не изчезва - в смисъл позволява ми малко по-спортно натискане, но не и както ми се иска. МП предлагат смяна на клапан ГНП и клапан рейла - около 1000лв - ще ми се да има по-добър вариант. След ровене тук и по английските форуми изпробвах какво ли не - включително и ръчно изолирах EGR клапана (поставих алуминиема пластина преди него) - никакъв ефект. Някакви идеи?
Reply

#2
Дюзи...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Същите грешки при Пежо се оправиха с почистване на клапаните, който Мото Пфое искат да сменят и смяна на маркучите към тях. Не знам доколко е изпълнима тази операция при Д5.

ЕГРто си го върни - компютъра го следи дали отваря през МАФ сензора и накрая ще ти изплюе грешка за МАФа.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Здравейте колеги.Моят проблем е идентичен със същия автомобил S60 D5 2002 (D5244T) .Преди около 1 година така ми заби колата на 2500об.Обърнах се за помощ към Роби.Той ме посъветва да си почистя ел.клапан за вакуума на турбото ( не знам дали правилно го казах).Този клапан се намира непосредствено над стартера, прикрепен с 2 болта тип еврейска звезда към блока на двигателя ( виж картинката ).Маха се правоъгълното капаче на клапана и се открива едно много финно филтърче, което внимателно се продухва с въздух.Та след почистване на тоя клапан проблема изчезна........но до оня ден когато от време на време взе да ограничава оборотите пак.Почистих отново това клапанче, но ефект нямаше.
Сега проблема е следния: ограничава оборотите на 2500 и след около 1-2 мин отново се отпушва, и повече не ми влиза в ограничение.Разбира се аз я карам максимум 100км , и не знам на дълъг път дали пак няма да го направи тоя номер.
Ще се радвам ако се открие какво предизвиква този проблем с ограничаване на оборотите.Колегата може би е прав за дюзите, неправилното впръскване също може да доведе двигателя до ограничение.Като се има в предвид колко е една дюза....мисля че първо трябва да се проверят на стенд , за да сме сигурни че проблема е от тях.
И все пак ако някой си е решил този проблем да пише, че да не ни мъчи с предположения.

Ще очаквам и още предложения......дано и колегата Роби се включи.Ще сме благодарни.Поздрави на всички


Attached Files Thumbnail(s)
   
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#5
Здравейте отново.Разглеждайки приложената схема ( Vakuum shema ) , ми мина през ума нещо което на пръв поглед е странно.Така:
при мен от известно време се чува едно съскане след отпускане на педала на спирачката.След леко побутване на педала съскането изчезва.Та погледнах елемент 2 от схемата, което е усилвателя на спирачките и който е свързан с вакуум системата.Възможно е да е повредено някое уплътнение на тоя усилвател и да се нарушава вакуума.При подаване рязко на газ, вакуума не може да се възстанови бързо и двигателя забива, тъй като системата не е "вакуумирана".В следващия момент вакуума се възстановява и всичко се оправя.
Това разбира се трябва да се следи и "дебне" момента , за да се установи дали това е причината за забиването на мотора.
Съжалявам ако разсъждавам неправилно , но при мен е възможно и това да е причината.
Очаквам още мнения.Поздрави


Attached Files Thumbnail(s)
   
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#6
Това излезе днес при мен като грешки. Не са ми много ясни. Ако можете пояснете.Благодаря.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#7
caby Wrote:Това излезе днес при мен като грешки. Не са ми много ясни. Ако можете пояснете.Благодаря.
0094 грешката буквално преведена открити малки течове в горивната система
волво s60d5 163hp
Reply

#8
caby Wrote:Това излезе днес при мен като грешки. Не са ми много ясни. Ако можете пояснете.Благодаря.
0244 е грешка управляващият клапан на турбото е проблемен
надявам се да съм ти бил полезен
волво s60d5 163hp
Reply

#9
Благодаря колега.Течове със сигурност нямам.Това поне се вижда.Може би се има друго в предвид.Само не се сещам за кой клапан става на въпрос.Може би за клапана по горе на снимката която съм приложил, или за механичния клапан намиращ се на самото турбо.Благодаря
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#10
течове видимо може да нямаш но може да имаш пукнат маркуч в резервоара който ти няма как да видиш
и това е буквален превод на грешката,то може и да означава и по ниско налягане в системата не знам точно какво се има в предвид
А за датчика който управлява турбото се допитай до Роби,мисля че той би ти билпо-полезен
волво s60d5 163hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)