11-13-2006, 01:18 PM
1Извинявам се за мълчанието ми в продължение на няколко дни :lol: но имах доста работа
2. След дискусии по моя проблем с изпадащия семеринг решихме да престържем леглото на семеринга за да може да влиза по голям семеринг със същия ветрешен диаметър но по голям външен и засега вече около 200км няма проблем тоест семеринга си е там кадето му е мястото
3. Но проблемът с маслената помпа си остава защото когато оставим колата да работи повече от 3мин. на празен ход лампата за маслото светва което според мен означава че при по ниски обороти гатта не качва достатъчно масло което води до лошо смазване на валовете и до куп други проблеми който е по добре да не разбирам колко ще ми струват :twisted:
Та да се върнем на темата откъде да търся такава помпа и колко би ми струвала тя
2. След дискусии по моя проблем с изпадащия семеринг решихме да престържем леглото на семеринга за да може да влиза по голям семеринг със същия ветрешен диаметър но по голям външен и засега вече около 200км няма проблем тоест семеринга си е там кадето му е мястото
3. Но проблемът с маслената помпа си остава защото когато оставим колата да работи повече от 3мин. на празен ход лампата за маслото светва което според мен означава че при по ниски обороти гатта не качва достатъчно масло което води до лошо смазване на валовете и до куп други проблеми който е по добре да не разбирам колко ще ми струват :twisted:
Та да се върнем на темата откъде да търся такава помпа и колко би ми струвала тя