The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Малко Информация за Volvo S40

#41
nvrmnd Wrote:Колеги, тъй като ми предстои покупка на S40 ( след 2004-2005 си търся ) , ми се иска да ви попитам няколко неща в тази тема, да не отварям нова:
- колата ще е дизел, и някъде из другите теми се спомена, че турбината се сменя на 150к км , това според книжката ли е или е препоръчително?
- тъй като колата ще е навъртяла доста километри, при вас на колко км горе-долу по родните кратери започват проблеми с окачването ?
- нормално ли е след 120км/h звука от дизеловият двигатед да става досаден и натътрваш дори и при пусната музика в купето?
- нормално ли е при студено палене в самият момент на палене пушака от ауспуха да е черен, след това се нормализира и дори и при форсиане в червеното си остава без цвят?
- нормален ли е лек но отчетлив съскащ звук в ляво от двигеля, където е ремака и ролките при запален двигател?

Благодаря предварително за отговорите.

-Това за турбото важи за стария мотор 1.9дци на Рено.Има недосмислици в охлаждането и първите поколения мотори гърмят турбините.За 1.6 и 2.0д предполагам положението няма да е по-цветущо,защото новите турбини се развъртат до към 250 хил оборота.Има бмвта дето и на 120 хил км се сменя,така че този ремонт е почти неизбежен за кола 2ра употреба
- Окачването е сравнително здраво,не е с митичната здравина на старите Волва,но не е и калпаво.Предполагам през 20-30-35 хил трябва да се сменят разни неща.
-При 120км/ч двигателят ли се чува силно или насрещния вятър?
-Пушенето при студен старт е нормално в нашите родни условия и хубави нафти.Аз когато не съм ръчкал колата на другия ден като я запаля и си пушляви черно.
-предполагам става дума за звука на турбото.Нормално е да се чува леко от 1400оборота на 2000 вече съска прилично,но не трябва да се чува като излитащ самолет.
Горе долу това е.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#42
Мерси за отговорите, някои неща ми се изясниха, ето моите отговори:
- при 120км/h и нагоре самият двигател започва да се чува осезаемо и силно, шумът от вятъра не се променя особено. Тествах 1.6 D и виждам, че максималната скорост е 190km/h, така че може би мотора вече приближава максимума си , пък и колата, която тествах, беше на 160000км.
- съскането го има и при покой на запален двигател, на обороти при покой. Като отворя капака освен нормалния отчетлив шум от дизела се чува едва доловимо ( но доловимо ) съскане.
Reply

#43
Ами съскане, обикновено се получава когато имаш пробив в някой вакуум, въздуховод и т.н. Независимо дали си с турбина или не, това е лошо - влошава се работата на мотора. При турбото, ако е от въздуховод е по-лошо - с увеличаването на налягането, губиш все повече въздух - мощност.
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)