The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за перката на радиатора

#1
Вчера докато бях на работа и обикалях, спрях и изгасих колата, но перката продължи върти? След 5 мин. се върнах при колата перката продъжаваше да върти. Запалих и продължих. На следващия обект пак същата работа ? Вече като спрях пред нас перката не работеше. По принцип имам тази кола от 2 години и до сега не съм я чувал да работи перката след като е изгасена колата. Та въпроса ми е това нормално ли е ??
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#2
Колега, да ти кажа честно и на моята кола само 2-3 пъти откакто я имам-6 години и над 260000км, ми се е пускала перката след като загася двигателя, но махна ли ключа и изгасва.
Reply

#3
То при мен проблема е че махам ключа заключвам колата тя върти. Връщам се след 5 мин. и тя продължава да върти :evil: . Ще видим начи ако продължава да го прави ще свалям релето да го изчистя да не би да залепва :roll:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#4
Колега това не е нормално.Провери след като изключиш мотора колко време след това работи и въобще изключва ли или спира чак
когато се изтощи акумолатора.
Reply

#5
Управлението на релето е директно от ECM-модула, така че, колега, прегледай си релето и най-добре провери всичките му контакти с омметър при включено и изключено състояние.
Аз имах обратния проблем - не искаше да включва перката въобще, но се оправи след почистване, като се наложи и леко да закривя една от пластинките за да се осигури надежден контакт.
С времето в резултат на образуването на нагар, връзката на контактите се влошава, което води до загряване, което пък води до механични деформации и в резултат се получава или залепване или пълна загуба на контакт.
Reply

#6
Сега пак ми се случи същото. Гася колата перката продължава да върти. Чаках половин час перката си продължава да върти :o . Накрая откачих акумулатора. Закачих го пак и пак продължава да върти :evil: . Откачих и тая нощ ще пренощува така пък утре като се върна от работа към обяд ще разглабям да видя релето.
Колега ще съм ти много благодарен ако ми каже кой номер е релето и къде се намира .
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#7
Отгоре над перката леко в ляво има две големи релета. Въпросното реле е по-голямото (продълговатото). На шлици е и се сваля много лесно с издърпване в посока двигателя. Преди или след като го свалиш, откачваш куплунзите и това е.
Релето изглежда като капсуловано, но всъщност се разглобява сравнително лесно. От страната на куплунзите по ръбовете е минато с нещо от сорта на силикон, който се маха лесно или се прави фин разрез с острие, примерно макетен нож. След това внимателно се издърпва кожуха нагоре и готово.
Reply

#8
Мерси много колега! Утре ще го разглобим да видим тая работа, че не е добре така.
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#9
Днес свалих релето, разглобих го (нещо тракаше вътре) и се оказа, че има едно двойни контакти и на единия му е паднал единия контакт. Поизкривих малко ламаринките и след 40 мин. висене в колата си включваше перка, изключваше, като включи и загася колата се изключва. Общо взето така както трябва да бъде. Сега съм го залял със силикон така както си беше оригинално и чакам да изсъхне за да го монтирам Wink .
Благодаря на всички които помогнаха и да се надяваме, че повече няма да го имам този проблем :!:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)