Posts: 773
Threads: 34
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2011
Reputation:
1
Колеги, нямам идея как е реализиран датчика и сондата в резервоара на дизелово Волво но при нафтовите печки често срещано явление е некоректното отчитане на нивото.Мисля че съм го писал в друга тема но ще повторя случка с друга марка.По същия начин си прави каквото си иска, вика че има нафта а после хлъц и айде с тубата.Хубавото в случая е че този мотор е разработка тогава когато някои от нас не са били родени а други едва са прохождали и си е снабден с инжектор и отпада въртенето като хамав.След като извадих нивомера се оказа пълен с едни гадости като сополи и след обстойно четене се оказа че някакви си микроорганизми си харесвали нафтата и си се подвизават в нея.Тези боклуци не бяха песъчинки или каквото и да е друго а точно черно-сиви сополи които по никакъв начин не могат да навлезят в този нивомер предвид това че има един лабиринт през който минава горивото за да не се клати поплавъка и отвора беше много по-малък от колкото бяха сополите (много ме кефи това определение :lol: ). След изчистваето на нивомера вече бях доволен...около месец...и по едно време айде пак с тубичката за нафта.Писна ми да се занимавам с глупости и свалих резервоара и източих всичката нафта, измих го няколко пъти с препарат и паростуйка и проблема ми се реши...за около година :mrgreen: Около сондата която е отдолу и има един мрежест филтър, се бяха налепкали тея гадове и запушваха голяма част от мрежичката като й позволяваха да взема гориво само в горната си част, по тази причина въпреки че нивомера изчистен показваше коректно то в резервоара оставаха около 15л. нафта която не можеше да се изсмуче а още не е в резерва.Е след промиването този проблем отпадна но както казах временно за около година.Нарочно купувах нафта само от бензиностанция и то в бутилки от вода които стояха по месец, прекарвах през филтри и какви ли не глупости и нищо не задържаха по тях като я сипвах в колата но сополанковците се появяваха вътре след година и това е.
Както казах не знам при дизелово Волво как е самата конструкция на нивомера и сондата но това което споделих може също да е от полза...ама на пролет понеже сега не вярвам в студа някой да се занимава да сваля и чисти резервоара, ама то щурави хора всякакви, аз го правих ноември като валеше дъжд при 9 градуса температура :lol:
V40 B4204S '97