The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V70 2002 - грешно отчитане на наличното гориво

#1
Здравейте!

Появи ми се странен проблем....
Компютъра отчита гориво, примерно за 80-100 км и в този момент ми свършва нафтата :o
Вече 3 пъти ми връзва този номер, а паленето после е направо кошмар!!!
Има ли някой идея какво би могло да бъде?
Reply

#2
1. Изпразваш резервоара максимално
2. Зареждаш го догоре!!!
3. На бензиностанцията палиш колата колкото да я преместиш до най-близкото парко-място.
4. Гасиш и пиеш едно кафе
5. Караш и не зареждаш и капчица докато не се изпразни отново резервоара максимално.

С това резервоара ти се е калибрирал наново.
УСПЕХ


п.п. ако проблема е действително в калибрирането, но в 90% от случаите е това.
п.п.2. Знам - едно зареждане догоре не са малко пари, но алтернативата е да ти показва каквото му скимне...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Благодаря ти много за съвета! Ще пробвам немедленоSmile Само кажи "изпразваш резервоара максимално" означава до загасване или...?
Reply

#4
Колега при последното ми пълнене минах точно 900км и ми светна лампата. На борд компютъра ми показваше 4.9 среден разход за тези 900 км а за оставащ пробег показваше 220км което е нелепо. Не се занимавай с глупости аз си я дръж поне на средата винаги.
Reply

#5
И при мен го има този проблем,но аз се стремя да имам винаги налична нафта поне на първата чертичка никога по долу
волво s60d5 163hp
Reply

#6
Колеги, нямам идея как е реализиран датчика и сондата в резервоара на дизелово Волво но при нафтовите печки често срещано явление е некоректното отчитане на нивото.Мисля че съм го писал в друга тема но ще повторя случка с друга марка.По същия начин си прави каквото си иска, вика че има нафта а после хлъц и айде с тубата.Хубавото в случая е че този мотор е разработка тогава когато някои от нас не са били родени а други едва са прохождали и си е снабден с инжектор и отпада въртенето като хамав.След като извадих нивомера се оказа пълен с едни гадости като сополи и след обстойно четене се оказа че някакви си микроорганизми си харесвали нафтата и си се подвизават в нея.Тези боклуци не бяха песъчинки или каквото и да е друго а точно черно-сиви сополи които по никакъв начин не могат да навлезят в този нивомер предвид това че има един лабиринт през който минава горивото за да не се клати поплавъка и отвора беше много по-малък от колкото бяха сополите (много ме кефи това определение :lol: ). След изчистваето на нивомера вече бях доволен...около месец...и по едно време айде пак с тубичката за нафта.Писна ми да се занимавам с глупости и свалих резервоара и източих всичката нафта, измих го няколко пъти с препарат и паростуйка и проблема ми се реши...за около година :mrgreen: Около сондата която е отдолу и има един мрежест филтър, се бяха налепкали тея гадове и запушваха голяма част от мрежичката като й позволяваха да взема гориво само в горната си част, по тази причина въпреки че нивомера изчистен показваше коректно то в резервоара оставаха около 15л. нафта която не можеше да се изсмуче а още не е в резерва.Е след промиването този проблем отпадна но както казах временно за около година.Нарочно купувах нафта само от бензиностанция и то в бутилки от вода които стояха по месец, прекарвах през филтри и какви ли не глупости и нищо не задържаха по тях като я сипвах в колата но сополанковците се появяваха вътре след година и това е.
Както казах не знам при дизелово Волво как е самата конструкция на нивомера и сондата но това което споделих може също да е от полза...ама на пролет понеже сега не вярвам в студа някой да се занимава да сваля и чисти резервоара, ама то щурави хора всякакви, аз го правих ноември като валеше дъжд при 9 градуса температура :lol:
V40 B4204S '97
Reply

#7
Калибриране... Няма такъв филм.
Почистване е решението на проблема. Датчиците за постоянно накиснати в бензин или нафта. Отлагането на боклуци е неизбежно. При бензиновите е значително по-малко.
При дизеловите е в повече, като се има предвид какви гадости има в нафтата... Особенно в Бг.Sad
Reply

#8
Тошо, Хамериканците все от този проблем реват и модчетата масово им връщат отговора, който и аз дадох на колегата ...
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#9
Ако си точил или наливал гориво при работеща кола това също е предпоставка да не отчита правилно.При този вариант действаш по метода на уиски-то а ако не си точил или доливал тогава изпразваш и почистваш сензора който е в резервоара.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#10
yuckuJackD Wrote:Тошо, Хамериканците все от този проблем реват и модчетата масово им връщат отговора, който и аз дадох на колегата ...

И аз ги четох тези... Накрая сензорите бяха почистени и о чудо. При пълен резервоар вече стрелката ми показваше, че е пълен. :mrgreen:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)